سردار فضلی مطرح کرد؛

فعالیت بیش از ۲۰۰ هزار کادر انقلابی در حوزه راهیان نور

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار نفر از اعضای کادر انقلاب راهیان نور را اداره می‌کنند و اگر این افراد از لحاظ پشتوانه علمی و فکری ارتقا یابند می‌توانند کار‌های ماندگاری انجام دهند.
کد خبر: ۴۶۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ - 24June 2021

فعالیت بیش از ۲۰۰ هزار کادر انقلابی در حوزه راهیان نوربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست شورای سیاست گذاری راهیان نور کشور ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار نفر از اعضای کادر انقلاب راهیان نور را اداره می‌کنند، اگر این افراد از لحاظ پشتوانه علمی و فکری ارتقا یابند می‌توانند کار‌های ماندگاری انجام دهند.

وی با بیان این‌که دانشگاه امام حسین (ع) از ظرفیت خوبی برای برگزاری آموزش‌های لازم به دست اندرکاران راهیان نور برخوردار است، افزود: اگر مصوبه این آموزش‌ها گرفته شود این توانایی را داریم تا پس از برگزاری کلاس‌ها به شرکت‌کنندگان گواهی از وزارت علوم ارائه کنیم.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دانشگاه امام حسین (ع) از این توانایی برخوردار است تا در سال ۱۴۰۰ اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای علاقه‌مندان برگزار کند.

سردار فضلی در ادامه با اشاره به نقش افراد بومی در اداره یادمان‌های شهدا اظهار داشت: هدف از تشکیل هیأت امنا باید استفاده از ظرفیت محلی باشد و نباید با تشکیل هیات امنا دست اعضای سپاه کوتاه شود همچنین پیشنهاد می‌شود اعضای هیات امنا در اداره یادمان دخالت نداشته باشند، بلکه اعضای هیات امنا باید نقش هماهنگی و هم افزایی داشته باشند.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها