آژیر اعلام جنگ در ناوگروه 34 نداجا به صدا در آمد/ آرایش عملیاتی تکاوران ناوشکن البرز

دریادلان ناوشکن البرز و ناو لجستیک بوشهر هوشیار و پای کار آماده مقابله با هر تهدید و تحرکی بودند، که ناگهان از بلندگوهای البرز صدای اعلام جنگ به گوش رسید.
کد خبر: ۴۶۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ - 13May 2015

آژیر اعلام جنگ در ناوگروه 34 نداجا به صدا در آمد/ آرایش عملیاتی تکاوران ناوشکن البرز

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی نداجا، در چند روز گذشته، ناوهای آمریکا و ائتلاف، شبانهروز دور تا دور ناوگروه قدرتمند 34 نیروی دریایی ارتش پرسه میزدند، که با هشدارهای محکم ناوشکن 72 (البرز) راه به جایی نبردند؛ چراکه میدانستند هر اقدام آنها نقض قوانین بینالمللی است.

اما از دیروز حریم دریادلان البرز و بوشهر در پهنه آبهای خلیج عدن خالی از ناوهای رزمی ائتلاف شد، و بوی فتنه به مشام میرسید.

دریادلان ناوشکن البرز و ناو لجستیک بوشهر هوشیار و پای کار آماده مقابله با هر تهدید و تحرکی بودند، که ناگهان از بلندگوهای البرز صدای اعلام جنگ به گوش رسید.

رادارها و اتاق عملیات قایقی را رصد کردند که با سرعت تمام از سمت یمن به سوی ناوشکن البرز حرکت می کرد.

به دستور فرمانده ناوشکن بلافاصله پرسنل البرز حالت عملیاتی گرفتند و تمام قبضهها آماده شلیک شد.

ناخدا یکم عرشه مصطفی تاجالدینی فرمانده ناوگروه 34 در خارج از پل فرماندهی ایستاد، و با دوربین نظامی جزئیات این قایق را به فرمانده ناوشکن ابلاغ میکرد، تا لحظهای که تصمیمگیری کند.

فرمانده ناوگروه با دوربین تعدادی تروریست را در قایق بهصورت خوابیده دید که آماده تحرک خصمانه هستند، و به فرمانده ناوشکن ابلاغ کرد که هرگاه آدمهای داخل قایق تنها یک حرکت نابجا انجام دادند دستور آتش را صادر کند.

ناخدا سوم عرشه حسن مقصودلو فرمانده ناوشکن البرز گفت: تروریستها اگر لحظهای غفلت میکردند با چند گلوله اول البرز از بین میرفتند.

وی افزود: دریادلان ارتش هر لحظه آماده دفاع از حریم ایران اسلامی و منافع آن هستند.

قایق که معلوم نبود انتحاری است یا با خود قبضههای دوشپرتاب یا آر پی جی دارد، اما مشخص بود که حرکت او کاملاً خصمانه است و تروریستها منتظر فرصتی هستند که ضربهای به ناوشکن البرز بزنند.

قایق با دیدن دریادلان البرز و هدف گیری قبضهها در فاصله یک مایلی ناوشکن به شک افتاد و تصمیم گرفت چنان پا به فرار بگذارد که انگار در آبها محو شود.

کارشناسان نظامی در ناوگروه 34 اقدام ناوشکن البرز علیه حرکت خصمانه قایق را که بدون شلیک گلولهای تروریستها را فراری دادند بهترین تصمیم در لحظه این نوع عملیات در آبهای بینالمللی خواندند؛ چراکه احتمال میرود این تروریستها دستنشانده کشورهای بیگانه و ائتلاف غربی - عربی باشند که بخواهند هم با حرکتی تروریستی و خصمانه ضربهای به ایران اسلامی و حضور آن در آبهای بینالمللی بزنند و هم بهانهای بهدست بگیرند که بتوانند بهوسیله آن علیه ایران اسلامی جنگ رسانهای کنند.

البرز و بوشهر با قدرت همچنان در خلیج عدن حاضرند و مدافع منافع ایران اسلامی در پهنه آبهای بینالمللی هستند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن ازساوجبلاغ
|
-
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
0
2
پرسنل جانبرکف ودلاور ناوگروه 34 ام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خسته نباشید وخدا قوت.
لازمست مواظب دسایس دشمن باشید.ممکنست دشمن بخواهد هنگام عبورکشتی ایران شاهد که به کشتی نجات معروف شده است،ازتنگه باب ا المندب بطرف بندرالحدیده یمن، همزمان مزاحمتهای برنامه ریزی شده ای را علیه ناوگروه پدید آورد تامانع کمک احتمالی به کشتی نجات شود.پس لازمست تمهیدات لازم اندیشیده شود.بااحترام.بسیجی تابع امام خامنه ای ازساوجبلاغ
نظر شما
پربیننده ها