بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-38

حضور تنها ناشر تخصصی زن و دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب

مدیر مسئول انتشارات آرمان براثا گفت: محوریت وتمرکز نشر آرمان براثا بر روی زنان و دفاع مقدس است و تاکنون در خصوص زنان شهیده کتب متعددی به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۴۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ - 14May 2015

حضور تنها ناشر تخصصی زن و دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب

پروین شریعتی مدیر مسئول انتشارات آرمان براثا در گفتو گو با خبرنگار فرهنگ وهنر دفاع پرس، اظهار کرد: امسال اولین سالی است که نشر آرمان براثا در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت دارد و کتابهای چاپ شده از سال 1392 در این غرفه عرضه می شود.

وی با بیان اینکه آرمان براثا تنها ناشر تخصصی زن در دفاع مقدس است افزود: محوریت وتمرکز نشر آرمان براثا بر روی زنان و دفاع مقدس است و تاکنون در خصوص زنان شهیده کتب متعددی به چاپ رسیده است.

شریعتی با اشاره به کتب چاپ شده در این نشر تصریح کرد: "ما همان آفتابیم"، "آشنای غریب، زندگی نامه شهید قهاری به روایت همسر"، "پارههای ماه، زندگی نامهی بانوان معلم شهید"، "کیلومتر پیشواز، زندگینامه دوتن از زنانی که در سال 60 توسط منافقین شهید شدند"، "مصاحبه فرشته با فرشته، زندگینامه شهیده ساروق"، "راز یاسهای کبود"، "خوشبوترین گل سرخ برای من" و .... از جمله کتابهایی هستند که این نشر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه شده است.

مدیر مسئول انتشارات آرمان براثا ادامه داد: این نشر نیز کتابهای جیبی نیز برای راهیان نور و دانش اموزان منتشر کرده است که در آن به معرفی دانش اموزان دختر و معلمان شهید می پردازد.

همچنین شریعتی از آماده شدن دو کتاب دیگر این نشر در یمنه زنانو دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو کتاب رمان مستند هستند قرار است به قلم راضیه تجار و دیگری توسط محبوبه معراجی پور نوشته شود.

انتشارات آرمان براثا راهرو 32، غرفه 22 قرار دارد.

خاطر نشان می سازد، بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میشود.

انتهای پیام/م.م
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار