بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-37

آئین رونمایی از 5 جلد کتاب دفاع مقدس برگزار شد

آئین رونمایی از 5 عنوان کتاب دفاع مقدس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش عصر امروز با حضور امیر گلفام رئیس سازمان و نویسندگان اثر برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ - 13May 2015

آئین رونمایی از 5 جلد کتاب دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس  ، آئین رونمایی از 5 عنوان کتاب دفاع مقدس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش عصر امروز با حضور امیر گلفام رئیس سازمان و نویسندگان اثر برگزار شد.

در این مراسم امیر گلفام با بیان اینکه یکی از مزایای دفاع مقدس این بود که ریشه نظام جمهوری اسلامی در منطقه و در جهان مستحکم شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز سرلوحه و الگوی تمام کشورهای جهان قرار گرفته است. به همین دلیل با توجه به نزدیکی ایام 3خرداد روز آزادسازی خرمشهر را جشن گرفت.

وی افزود: سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش در کنار وظابچیف خود، وظیفه جمع آوری اسناد دفاع مقدس و ثبت انها را نیز بر عهده دارد.

امیر گلفام تصریح کرد: ارتش در همان ایام دفاع مقدس تمام وقایع را به صورت مکتوب حفظ کرده است که امروز این سازمان وظیفه خود می داند، آنها را ساماندهی و منتشر کند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش گفت: امروز نیز در راستای این امر، 5 عنون از کتابهای عرصه دفاع مقدس رونمایی می شود.

بر اساس این گزارش از کتابهای مردان بی ادعا و فرشته های نجات نوشته سید بهزاد میر احمدی، تا آخرین نفس نوشته حامد قره باغی، قدسیان به قلم محمد حسین صادق زاده پوده و حسین شهرامفر به قلم علی اکبر بهشتی رونمایی شد.

گفتنی است مردان بی ادعا اولین جلد از مجموعه 5 جلدی است که به صورت دوزبانه منتشر شده است. در پایان نیز از نویسندگان کتب تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار