مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی:

ایران پرچم‌دار مقاومت و پیروزی است

حجت‌الاسلام صفدری گفت: ایران طی ۴۲ سال گذشته معادله قدرت را در منطقه عوض کرده است و طی این سال‌ها دشمن تلاش کرد که نظام را عوض کند، تلاش آمریکا برای حذف ایران در حدی بود که ناوشان را در خلیج‌فارس مستقر کردند و فکر می‌کردند با حمله نظامی، ایران از بین خواهد رفت، اما امروز به دلیل توان موشکی ایران ناو‌های آمریکا بیش از دو هزار کیلومتر از ما فاصله گرفته‌اند.
کد خبر: ۴۶۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ - 10July 2021

ایران پرچم‌دار مقاومت و پیروزی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام صفدری، مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی شب گذشته در مسجد جامع نیشابور اظهار داشت: در جنگ ۴۲ ساله ایران با آمریکا تردید نیست، اینکه در دوران ترامپ فشار زیادی برای نابودی کشور انجام دادند شک نیست لذا طی شش ماه گذشته سه جریان قدرت تلاش کردند مردم را از سر صندوق دور کنند و مردم نشان دادند که فهم درستی از معادلات جهانی دارند.

صفدری عنوان کرد: طی ۴۲ سال گذشته هژمونی آمریکا بیشترین آسیب را از ایران دید؛ ترامپ و بایدن تلاش کردند بیشترین فشار‌ها را به ایران وارد کنند؛ هیچ دارویی به کشور فروش نرود و محدودیت‌های مالی شدید اعمال کردند و هزار و ۶۰۰ نفر را که می‌توانستند به کشور کمک کنند، تحریم کردند.

وی افزود: آمریکا با ۸۲ کشور جمع شدند تا نظام سوریه را دگرگون کنند و نظام سوریه فقط یک پشتیبان داشت و آن ایران بود و بعد از هفت سال جنگ آمریکایی‌ها زمین خوردند و مجبور شدند از سوریه بیرون بروند و دلیلش این بود که ایران از سوریه حمایت کرد.

صفدری تصریح کرد: صهیونیست‌ها طی ۶۰ سال گذشته تلاش کردند فلسطینی‌ها را بین ببرند، طی این سال‌ها فلسطین با سنگ جواب حملات اسرائیل را می‌داد، ولی در جنگ آخر فلسطینی‌ها با موشک جواب دادند و دلیل این قدرت حمایت ایران از آن‌هاست.

مشاور وزیر اطلاعات تأکید کرد: در یمن جنگی که قرار بود ۱۵ روزه تمام شود، شش سال ادامه پیدا کرده و عربستان التماس می‌کند که جنگ را تمام کنند.

وی گفت: ایران پرچم‌دار مقاومت و پیروزی است، ایران طی ۴۲ سال گذشته معادله قدرت را در منطقه عوض کرده است و طی این سال‌ها دشمن تلاش کرد که نظام را عوض کند، تلاش آمریکا برای حذف ایران در حدی بود که ناوشان را در خلیج‌فارس مستقر کردند و فکر می‌کردند با حمله نظامی، ایران از بین خواهد رفت، اما امروز به دلیل توان موشکی ایران ناو‌های آمریکا بیش از دو هزار کیلومتر از ما فاصله گرفته‌اند.

صفدری خاطرنشان کرد: معادله موشک در فلسطین جواب داد، قیمت موشک‌های اسرائیل ۵۰ هزار دلار بود، ولی فلسطینی‌ها با لوله آب و ساچمه، موشک ۳۰۰ دلاری می‌ساختند و با آن به جنگ موشک‌های اسرائیل رفتند و اسرائیل اعتراف کرد که شکست خورده است.

این مقام مسئول بیان داشت: وزیر امور خارجه اسرائیل اعتراف کرده است که شکست‌ خورده‌اند و دلیلش از بین رفتن انحصار در تجهیزات دفاعی است.

وی ادامه داد: گنبد آهنین را ساختند و از چهار هزار و ۸۰۰ موشک فلسطینی‌ها چهار هزار و ۳۰۰ موشک به زمین‌خورده است.

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف از قبیل جنگ نظامی، جنگ نرم و جنگ اعتقادی شکست خورده است. هیچ جنگی بین ایران و آمریکا طی ۴۲ سال گذشته نبوده است که آمریکا شکست نخورده باشد.

مشاور وزیر اطلاعات تأکید کرد: تحریم و تهدید بر روی ایران تأثیر نداشته و تنها راه دشمن جداسازی نظام از مردم است و انتخابات در مقطع فعلی یک گلوگاه بسیار مهم برای ارزیابی مردم بود و مردم نشان دادند که درک راهبردی دارند.

وی افزود: دشمن تلاش کرد ما را درگیر مشکلات اقتصادی کند، قطعاً مشکلات اقتصادی هست و کشور طی ۴۲ سال گذشته مجروح و آسیب‌دیده شده و قطعاً مشکل دارد، ولی مردم ثابت کردند که درگیر مشکلات ساخته شده توسط دشمن نشده‌اند.

صفدری تصریح کرد: دشمن می‌داند که ایران کارآمد است، ولی می‌خواهند نشان دهند که دولت ناکارآمد است.

این مقام مسئول گفت: مردم حرف می‌زنند و اعتراض هم دارند، ولی قهر نیستند، چون می‌دانند دشمن تلاش کرده است با حذف انقلاب، رویارویی بین مردم و نظام را ایجاد کند، ولی مردم هوشیار و فهیم هستند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار