رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحلیل «کودتای نقاب» مطرح کردند؛

روسفیدی ارتش در برخورد با «کودتای نقاب»/ حزب‌اللهی‌های ارتش حق حیات بر گردن ارتش دارند

حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) در مورد فداکاری جوان نیروی هوایی برای جلوگیری از کودتای نقاب فرمودند: «حزب‌الله ارتش موجب شد یک کودتا که از طرف چند ارتشی وابسته و بی‌حیثیت طراحی شده بود، مایه روسفیدی و سربلندی ارتش شود. حزب‌اللهی‌های ارتش حق حیات بر گردن ارتش دارند.»
کد خبر: ۴۶۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ - 11July 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت سالروز کودتای نقاب که به منظور نابودی نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی شده بود تا در روز ۱۸ تیر ۱۳۵۹ از پایگاه شهید نوژه همدان انجام شود اما در صبحگاه روز ۱۸ تیر به دست یکی از عوامل کودتا لو رفت و به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گزارش داده شد و جلوی آن گرفته شد، صوتی را منتشر کرد. محتوای این صوت که شامل بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی از نحوه لو رفتن کودتا و نظر ایشان در مورد ارتش است، به شرح زیر است:

کودتای نقاب باعث روسفیدی ارتش شد/ حزب‌اللهی‌های ارتش حق حیات بر گردن ارتش دارند

«یک افسر جوان نیروی هوایی نیمه شب و سحر نزد من در منزل ما آمد و گفت که چنین قضیه‌ای در پیش است. ما باور نمی‌کردیم. این جوان، خسته، افتاده و ترسیده آمد پیش من و من هم عناصر اطلاعاتی را احضار کردم. یک جوان نیروی هوایی این حمله را خنثی کرد.

حزب‌الله ارتش موجب شد یک کودتا که از طرف چند ارتشی وابسته و بی‌حیثیت طراحی شده بود، مایه روسفیدی و سربلندی ارتش شود. حزب‌اللهی‌های ارتش حق حیات بر گردن ارتش دارند. من این حرکت عظیم را به حساب نیروی هوایی می‌نویسم.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار