یادداشت/ سعید نوروزی‌پور

مُهر تایید سکاندار انقلاب بر میدان‌داری جوانان

یکی از اقدامات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تایید اعتماد ایشان به جوانان تزریق واکسن کرونا ساخت داخل (کوو ایران برکت) بوده است؛ ایشان با تزریق این واکسن مُهر تاییدی بر میدان‌داری جوانان ایرانی در حوزه پزشکی زدند.
کد خبر: ۴۶۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۰ - 11July 2021

مُهر تایید سکاندار انقلاب بر میدان‌داری جوانانگروه اجتماعی دفاع‎پرس- سعید نوروزی‌پور؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در سخنرانی‌های خود در محافل و دیدار‌های مردمی بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی تاکید دارند و یکی از راه‌های تشکیل ایران قوی را استفاده از ظرفیت جوانان و دانشمندان داخلی عنوان کرده‌اند.

یکی از اقدامات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تایید اعتماد ایشان به جوانان تزریق واکسن کرونا ساخت داخل (کوو ایران برکت) بوده است؛ ایشان با تزریق این واکسن مُهر تاییدی بر میدان‌داری جوانان ایرانی در حوزه پزشکی زدند.

پس از تحریم‌های مختلف به خصوص در حوزه دارو بی‌شک ورود ایران به باشگاه‌ تولید واکسن کرونا و قرار گرفتن در کنار کشورهای روسیه، چین، هند، آمریکا و انگلیس دستاورد بزرگی در تاریخ کشورمان محسوب می‌شود؛ علاوه بر این دریافت دز اول واکسن کوو ایران برکت از سوی شخص اول کشور، اعتباری دوچندان بر تلاش محققان دخیل در تولید این محصول داده است.

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به خصوص این جمله «واقعا جوان دانشمند مسلمان در جمهوری اسلامی خودش را قادر بر هر کاری می‌داند» سرمایه ارزشمندی برای جوانان در تحرک و سرعت پیشرفت علمی است و مصداق بیانات حضرت امام خامنه‌ای موفقیت های ایران در زمینه های «هسته‌ای»، «فعالیت‌های دانش بنیان» و امروز واکسن «کوو ایران برکت» است.

تولید واکسن کرونا با تکیه بر دانش بومی و استفاده ازظرفیت دانشمندان داخلی نشان داد با حمایت‌ و اعتماد به داخل می‌توانیم در حوزه‌های مختلف خود را نسبت به کمک کشورهای خارجی بی‌نیاز کنیم و بی شک تولید واکسن کرونا انتهای آن نیست و با توجه به حمایت‌های بی دریغ رهبر معظم انقلاب اسلامی و اشتیاق جوانان پرافتخار کشور بر اثبات توان داخل و رهایی از وابستگی‌ها آینده ای درخشان بر کشورمان متصور است.

امروز جوانان در حوزه‌های مختلف نشان دادند با تاسی از جوانانی که جان خود را در هشت سال دفاع مقدس برای سربلندی ایران اسلامی فدا کردند برای تحقق بخشیدن به شعار «ما می توانیم» پر تلاش و با روحیه جهادی در میدان هستند و یکی پس از دیگری دشمن را شکست می‌دهند و تحریم‌های آن‌ها را بی اثر می‌کنند.

تولید واکسن کرونا علاوه بر اینکه سند افتخار ملی محسوب می‌شود یک سیلی محکم بر صورت معاندان نظام است که قصد دارند توان داخلی را فدای منافع شخصی خود کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها