نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

نمایندگان مجلس باید مطالبه‌گر باشند

آیت‌الله «علم‌الهدی» با تأکید بر این‌که نمایندگان مجلس باید مطالبه‌گر باشند، گفت: شما باید مطالبه را در دستور کار خود قرار دهید و از دولت آینده برای انتخاب کابینه و انجام کارهایش مطالبه کنید و پای مطالبه‌تان بایستید.
کد خبر: ۴۶۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹ - 17July 2021

به گزارش دفاع‌‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» امروز در دیدار با مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که تلاش کنید تا مشکلات استان حل شود، اظهار داشت: یکی از راهکارهای حل مشکلات استان، همراه شدن با دولت آینده است.

وی با بیان این‌که دولت آینده به کمک نمایندگان مجلس نیازمند است، ادامه داد: راه ورود تمام اجرائیات دولت، مجلس است، متأسفانه دولت در حال حاضر بودجه‌ای ندارد و بسیاری از حق و حقوقات کارمندانش به تأخیر افتاده، دولت آینده باید پاسخ‌گوی این نیازها باشد که نیازمند کار جهادی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: استان خراسان رضوی ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که می‌توانند با همراهی هر چه بیشتر با دولت، او را در رفع مشکلات مردم یاری کنند، شما باید مراقب عوامل نفوذی دشمن باشید و نگذارید بین شما تفرقه ایجاد شود.

علم‌الهدی با تأکید بر این‌که نمایندگان مجلس باید مطالبه‌گر باشند، خاطرنشان کرد: شما باید مطالبه را در دستور کار خود قرار دهید و از دولت آینده برای انتخاب کابینه و انجام کارهایش مطالبه کنید و پای مطالبه‌تان بایستید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در ادامه به ظرفیت‌های مشهد و استان در حوزه زیارت و ناکافی بودن زیرساخت‌های رفاهی و بهداشتی برای زائران اشاره کرد و گفت: امام رضا (ع) متعلق به سراسر دنیاست و همه به زیارت ایشان می‌آیند، باید در زمینه فرهنگ زائر کار کنیم تا شاهد مشکلات کمتری باشیم.

امام جمعه مشهد، پیگیری و مطالبه جدی نمایندگان مجلس را، راه حل مشکلات استان دانست و بیان کرد: اگر در استان بستر مطالبه خوبی وجود داشته باشد، مشکلات شهرها حل می‌شود.

علم‌الهدی اضافه کرد: در این ایام کرونا نیازمند غربالگری بیشتری در حاشیه شهر هستیم و باید همه نیروها بسیج شوند تا مشکلات بیشتری برای مردم ایجاد نشود؛ شما برای رفع مشکلات استان همفکری کنید تا مردم در آرامش بیشتری باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها