فرمانده نهاجا به دفاع‌پرس خبر داد؛

ارسال محموله کمک‌های مومنانه نیروی هوایی ارتش به سیستان و بلوچستان

امیر سرتیپ نصیرزاده از ارسال محموله‌های غذایی و دارویی توسط یک فروند بوئینگ ۷۴۷ و یک فروند سی ۱۳۰ به سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ - 19July 2021

امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدام این نیرو در ارسال محموله کمک‌های مومنانه به سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کمک‌های مومنانه کارکنان نهاجا و بسته‌های هلال احمر در یک فروند هواپیمای پهن‌پیکر بوئینگ ۷۴۷ نهاجا و یک فروند هواپیمای سی ۱۳۰ بارگیری شدند تا به دست مردم شریف استان سیستان و بلوچستان برسانند.

وی با اشاره به اینکه تانکر‌های آب، مواد غذایی، مواد بهداشتی، دارو و دیگر اقلام مورد نیاز محتوای این محموله‌ها را تشکیل می‌دهد، بیان کرد: ان‌شاالله در سریع‌ترین زمان ممکن این محموله‌ها به فرودگاه کنارک می‌رسد و از این طریق در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

ارسال محموله کمک‌های مومنانه نیروی هوایی ارتش به سیستان و بلوچستان

فرمانده نهاجا با بیان اینکه قطعاً اینگونه کمک‌ها به‌طور مستمر ادامه خواهد داشت، افزود: امروز بخشی از ظرفیت اداره بهداشت و درمان ما در پایگاه چابهار مستقر شده و در حوزه امدادرسانی و کمک به مردم سیستان و بلوچستان انجام وظیفه می‌کنند.

امیر نصیرزاده با اشاره به توانمندی ناوگان هوایی در ارسال محموله‌های در نظر گرفته شده برای مناطق مورد نیاز کشور گفت: نیروی هوایی از ظرفیت قابل توجهی در حوزه ترابری برخوردار است و به‌عنوان نمونه، هواپیمای ۷۴۷ توان حمل ۷۰ تن بار را در عرض یک الی دو ساعت به هر نقطه‌ای از کشور که مدنظر باشد، داراست.

ارسال محموله کمک‌های مومنانه نیروی هوایی ارتش به سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: بحمدالله نهاجا این توانمندی را دارد تا هرگونه کمکی را که از سوی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف برای مردم کشورمان در نظر گرفته می‌شود به سرعت و در کمترین زمان ممکن به دست آن‌ها برساند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار