نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

قوت سپاه به دفتر نمایندگی ولی فقیه است

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: قوت کشور و نظام به سپاه و قوت سپاه به دفتر نمایندگی ولی فقیه است و باید از این طریق به بدنه سپاه، روح التزام، ایمان و عواطف ولایی دمیده شود.
کد خبر: ۴۶۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ - 19July 2021

قوت کشور و نظام به سپاه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه «کربلا» استان، ضمن تبریک اعیاد پیش‌رو و تسلیت شهادت امام محمدباقر (ع)، با بیان اینکه روز عرفه یک عید است، اظهار داشت: حضور باشکوه مردم ایران پای صندوق‌های رأی ۵۰ درصدی بود و در مازندران شاهد مشارکت ۶۱ درصدی مردم بودیم که جای تبریک و شکرگزاری دارد.

وی با اشاره به فرازی از خطبه پیامبر (ص) در غدیر خم و بیان اینکه مسئله غدیر مورد وفاق شیعه و سنی و همه مذاهب است، بر پذیرش پیام غدیر و ایستادن پای بیعت غدیر تأکید کرد.

محمدی لائینی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره)، اگر سپاه نبود کشور هم نبود، گفت: قوت کشور و نظام به سپاه و قوت سپاه به دفتر نمایندگی ولی فقیه است و باید از این طریق به بدنه سپاه، روح التزام، ایمان و عواطف ولایی دمیده شود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه کمترین غفلت در سپاه مساوی با ضایعه جبران‌ناپذیر و اقدام مثبت در آن مساوی با قوت کشور و نظام اسلامی است، بر لزوم تقویت و حمایت این مجموعه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ منادیان انقلاب، وحدت توحید و مبارزان با ظلم و استکبار به‌دلیل نداشتن یار و یاور خانه‌نشین شدند، افزود: امروز دنیا با وجود این نیرو‌های جان برکف و مقتدر، از ما می‌ترسد و دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش برند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به اقدامات سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی، مقابله با کرونا و... اشاره کرد و گفت: این اقدامات و خدمات را دشمن می‌بیند و ما باید این مجموعه را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار