جانشین فرمانده پایگاه شهید لشگری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

استمرار ارسال کمک‌های مردمی به استان سیستان و بلوچستان

امیر سرتیپ دوم اجاقی گفت: به‌منظور رفع مشکلات استان سیستان و بلوچستان، هر هفته پرواز‌هایی را از پایگاه هوایی شهید لشگری جهت کمک‌رسانی به این منطقه داریم.
کد خبر: ۴۶۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۹ - 20July 2021

استمرار ارائه کمک‌های مردمی به استان سیستان و بلوچستان/ انجام هفته‌ای یک پرواز از پایگاه شهید لشکری به کنارکامیر سرتیپ دوم «اجاقی» جانشین فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدامات نیروی هوایی ارتش در کمک‌رسانی به مناطق جنوب شرق کشور، اظهار داشت: نیروی هوایی همواره در جهت کاهش آثار ناشی از بحران‌هایی که در نقاط مختلف کشور به وجود آمده، حضور مؤثر و تعیین‌کننده‌ای داشته است.

وی افزود: نیروی هوایی روز گذشته ۸۰ تُن کمک‌های مومنانه پرسنل خدوم این نیرو را جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم سیستان و بلوچستان بارگیری و به این منطقه ارسال کرد.

امیر اجاقی با اشاره به اینکه مردم سیستان و بلوچستان امروز با مشکل کم‌آبی مواجه هستند، گفت: هر هفته یک پرواز را از این پایگاه جهت برطرف شدن بخشی مشکلات مردم شریف سیستان و بلوچستان داریم و البته گاهی که کمک‌های دریافتی بیشتر است، یک پرواز را هم به‌صورت فوق‌العاده در دستور کار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار