معاون فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان یزد:

تهاجم فرهنگی و ترویج سبک زندگی غربی از عوامل مهم عدم ازدواج جوانان است

«امامی» گفت: نبود مسئولیت‌پذیری، وجود گره‌های ذهنی، تهاجم فرهنگی و ترویج سبک زندگی غربی به جای ایرانی، اسلامی و مشکلات اقتصادی از علت‌های اصلی عدم ازدواج جوانان است.
کد خبر: ۴۶۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ - 19July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سلسله نشست‌های تخصصی هفته ازدواج با حضور جمعی از اصحاب رسانه امروز (دوشنبه) در سالن آمفی تئاتر اداره‌کل ورزش و جوانان یزد برگزار شد.
 
«اعظم‌السادات امامی» معاون فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان یزد در این نشست اظهار داشت: برخی از جوانان با وجود در اختیار داشتن امکانات زندگی و اقتصادی حاضر به ازدواج نیستند.
 
وی نبود مسئولیت‌پذیری، وجود گره‌های ذهنی، تهاجم فرهنگی و ترویج سبک زندگی غربی به جای ایرانی، اسلامی و مشکلات اقتصادی را جزء علت‌های اصلی عدم ازدواج جوانان دانست و افزود: نداشتن شغل مناسب و مسکن در کاهش ازدواج جوانان نیز نقش مهمی دارد.
 
امامی ادامه داد: برای افزایش این امر مقدس و مهم علاوه بر تامین نیاز‌ها به عزم جدی همه مردم و مسئولان و مشارمکت خیران و انجام امور فرهنگی و تبلیغی با همکاری رسانه‌های گروهی نیاز است.
 
این مسئول عنوان کرد: برای فرهنگ‌سازی ازدواج تاکنون با همکاری مردم و خیران در کنار مسئولان اقدام‌های بسیار خوبی در سال‌های گذشته صورت گرفت و به دلیل اهمیت موضوع باید برنامه‌ها بیش از گذشته با بررسی و اقدام موثر و به موقع ادامه یابد.
 
در ادامه خبرنگاران حاضر در نشست پیشنهادات و راهکارهای خود را برای ترویج و اشاعه فرهنگ ازدواج توسط رسانه‌ها ارائه دادند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار