آمادگی بسیج برای کمک به واکسیناسیون کرونا در کشور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در چارچوب طرح شهید سلیمانی برای کمک به واکسیناسیون کرونا در سراسر کشور اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۴۶۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 19July 2021

آمادگی بسیج برای کمک به واکسیناسیون کرونا در کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سمنان اظهار کرد: بسیج در چارچوب طرح شهید قاسم سلیمانی برای کمک به واکسیناسیون کرونا در سراسر کشور اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است و در حال حاضر در سراسر کشور ایستگاه‌هایی را به‌صورت مشارکتی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاد کرده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در حال ایجاد یکسری ایستگاه‌های تجمیعی به صورت جداگانه در تهران، مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها هستیم تا واکسن کرونا به مردم تزریق شود.

سلیمانی بیان کرد: خوشبختانه واکسن داخلی هم به حد قابل قبولی تولید شده و در حال واگذاری به شبکه‌های مربوطه، وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج تا پایان و ریشه‌کنی این ویروس منحوس کمک خواهد کرد و هم بر تمرکز برای پیشگیری از بیماری و هم در امر مهم واکسیناسیون مشارکت دارد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار