ارشد نظامی آجا در منطقه شمال شرق:

نیروهای مسلح در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارند

امیر «آذریان» گفت: با وجود داشتن نیروهای مسلح مقتدر، توان دفاعی و آمادگی رزمی یگان‌ها در عالی‌ترین سطح قرار دارد و نیروهای نظامی با روحیه‌ای بالا در حال حراست از مرزهای کشور هستند و به هیچ قدرتی اجازه تعرض به ایران اسلامی را نخواهند داد.
کد خبر: ۴۶۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶ - 19July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق امروز در بازدید از یگان‌های ارتش مستقر در نوار مرزی خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به درگیری‌ها و حوادث پیش آمده در کشور افغانستان هیچ‌گونه تهدیدی در مرزهای مشترک ایران و افغانستان وجود ندارد و در حال حاضر مرزهای شرقی از امنیت خوبی برخوردار است.

وی افزود: بحمدالله با وجود داشتن نیروهای مسلح مقتدر، توان دفاعی و آمادگی رزمی یگان‌ها در عالی‌ترین سطح قرار دارد و نیروهای نظامی با روحیه‌ای بالا در حال حراست از مرزهای کشور هستند و به هیچ قدرتی اجازه تعرض به ایران اسلامی را نخواهند داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا به رصد تحرکات در کشور همسایه اشاره کرد و گفت: نوار مرزی به تجهیزات الکترونیکی مجهز بوده و کوچکترین تحرکات دشمنان رصد در صورت نیاز اقدامات تأمینی انجام خواهد شد.

امیر آذریان با بیان اینکه یگان‌های مستقر در نوار مرزی آماده تجهیز جدیدترین ادوات و تجهیزات نظامی هستند، گفت: الحمدلله نیروهای یگان‌های تحت امر قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش با تمام توان و با چشم تیزبین خود از مرزهای ایران اسلامی صیانت می‌کنند و در جهت برقراری امنیت و آسایش ملت کشورمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار