شهردار کرمانشاه:

فرهنگ زیربنای توسعه هر جامعه‌ای است

«طلوعی» گفت: فرهنگ زیربنای توسعه هر جامعه‌ای است و این عامل مهم در این توسعه نقش بسزایی دارد، فرهنگ بیش از هرچیز دیگر می‌تواند مسیر توسعه را هموار کند.
کد خبر: ۴۶۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹ - 20July 2021

فرهنگ زیربنای توسعه هر جامعه‌ای استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «سعید طلوعی» شهردار کرمانشاه شامگاه (۲۸ تیر) در مراسم  رونمایی از پلاک افتخار که در محل شهرداری کرمانشاه برگزار شد، فرهنگ را زیربنای توسعه هر جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: عوامل مهمی در این توسعه نقش دارند، اما قطعا فرهنگ بیش از هر چیز دیگر می تواند مسیر توسعه را هموار کند.

وی به فرهنگ جوانمردی در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: کرمانشاه در حال حاضر به دیار پهلوانان و جوانمردان شناخته می‌شود و باید تلاش کنیم به طرق مختلف این فرهنگ جوانمردی را در شهر زنده نگه داشته و به نسل آینده منتقل کنیم.

طلوعی به اقدامات مطلوب و موثر سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه اشاره و بیان کرد: یکی از این اقدامات بحث نصب پلاک افتخار است که موجب می شود در هر محله ای خانه های افراد جوانمرد، عالم، خانواده شهید، حافظان قرآن و... برجسته شده و با معرفی آن زینت‌بخش آن محله باشند.

وی گفت: امروز هم شاهد افتتاح چندین پروژه فرهنگی هستیم که امیدواریم اثربخشی لازم را در ارتقا فرهنگ شهر با بهره برداری از آنها شاهد باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار