اسماعیل هنیه:

تل‌آویو برای کم‌رنگ کردن پیروزی بزرگ نبرد «شمشیر قدس» تلاش می‌کند

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضمن تبریک عید قربان به امت اسلامی، گفت: تل‌آویو برای کم‌رنگ کردن پیروزی بزرگ نبرد «شمشیر قدس» تلاش می‌کند.
کد خبر: ۴۶۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ - 20July 2021

تل‌آویو برای کم‌رنگ کردن پیروزی بزرگ نبرد «شمشیر قدس» تلاش می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس عید سعید قربان را به ملت فلسطین و سراسر امت اسلامی و عربی تبریک گفت.

اسماعیل هنیه ابراز امیدواری کرد عید سال آینده ملت فلسطین و امت اسلامی شاهد آزادسازی مقدسات فلسطین و مسجد مبارک الاقصی باشند.

هنیه با اشاره به اینکه این عید، عید قربانی و پیروزی است، تاکید کرد: ملت فلسطین در سرتاسر این سرزمین به ویژه قدس شریف وارد نبرد آزادسازی سرزمین و مقدسات و بازپس‌گیری حقوق خود شده است.

وی اظهار داشت: یکی از نتایج نبرد شمشیر قدس، پایان دادن به ۱۲ سال نخست وزیری بنیامین نتانیاهو بود و بحران‌های داخلی این رژیم قطعاً دامن این رژیم را خواهد گرفت.

رئیس دفتر سیاسی حماس در بخش دیگری از سخنانش گفت: هدف از اقدامات و تجاوزات اخیر اشغالگران صهیونیست در مسجد الاقصی و قدس شریف، سرپوش نهادن بر شکست این رژیم و کم‌رنگ کردن پیروزی بزرگ مقاومت در نبرد شمشیر قدس است.

اسماعیل هنیه با اشاره به اینکه حماس به عهدی که با قدس و ساکنان آن بسته پایبند است و همچنان به دفاع از آن ادامه می‌دهد، دشمن صهیونیستی را از هرگونه تعرض به مسجد الاقصی و مقدسات قدس برحذر داشت.

هنیه تاکید کرد که حماس در کنار مردم غزه ایستاده و به وعده خود مبنی بر شکستن محاصره و بازسازی ویرانی‌ها در این باریکه پایبند است و اجازه نخواهد داد تا دشمن صهیونیستی از تعهدات خود در چارچوب توافق آتش‌بس شانه خالی کند.

وی همچنین تاکید کرد که موضع حماس ثابت است و این جنبش از شروط خود برای مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهد آمد.

هنیه با بیان اینکه فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ نبردی قهرمانانه از خود به نمایش گذاشتند و در کنار ساکنان قدس در نبرد اخیر ایستادند، عنوان کرد: حماس نسبت به سرزمین، هویت و تاریخ فلسطین وفادار خواهد ماند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها