یادداشت/ هوشنگ نوبخت

ضرورت تدبیر رسانه‌های خوزستان در مقابله با تیترهای تخریبی رسانه‌های معاند

رسانه‌های خوزستان باید مثل همیشه زمام امور را به دست بگیرند و با همراهی مردم و انتشار واقعیت‌ها، مثل همیشه با بمباران اخبار صحیح و امید‌بخش به قلب تیترهای تخریب‌گر رسانه‌های معاند حمله کنند و نگذارند که در این جنگ نرم، خودکار خونین دشمنان بر صفحه سفید و پاک دفتر خوزستان نقش بزند و آن گونه که می‌خواهد بنویسد و تاثیر بگذارد.
کد خبر: ۴۶۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ - 20July 2021

ضرورت تدبیر رسانه های خوزستان در مقابله با تیترهای تخریب رسانه های معاندگروه استان‌ها دفاع‌پرس‌ - هوشنگ نوبخت؛ این روزها پایتخت دفاع مقدس و جگر گوشه حماسی ایران اسلامی، خوزستان قهرمان، دچار بحران کم آبی است. بحرانی که ماحصل عوامل طبیعی و خشکسالی امسال و همچنین عدم مدیریت جهادی و اصولی در مدیریت کردن منابع آبی و زیست محیطی استان است.

تنش آبی اخیر که با انتشار فیلم های مختلف باعث برانگیخته شدن احساسات مردم شد موج مطالبه‌گری گسترده‌ای اعم از مردم و مسئولان را در فضای مجازی به راه انداخته تا جایی که کاربران در این فضا با ایجاد هشتک‌هایب، به دنبال رسانه‌ای کردن این معضل بوده تا شاید گره بی‌آبی این استان باز شود.

در این میان برخی از مردم شهر‌های استان از جمله اهواز، سوسنگرد، شادگان، کوت عبدالله، حمیدیه و شوش به دنبال این بحران و سوء مدیریت به صورت میدانی اعتراض خود را به وضع موجود اعلام کردند و خواستار توجه بیشتر و اتخاذ تدبیری سریع‌تر برای حل معضل بی آبی در این مناطق شدند.

منافقین، رسانه سعودی ایران‌ اینترنشنال، ضدانقلاب و گروهک تروریستی الاحوازیه که بعد از جو آرام انتخابات و شکست در پروژه‌های اخیر در لاک دفاعی فرو رفته بودند، باز هم به خط شدند تا همچون سال‌های گذشته و بهانه‌هایی همچون اعتراضات آبان ۹۸ با فتنه افکنی آتش‌بیار معرکه شوند و با سوء استفاده از این موقعیت خود را دلسوز مردم خوزستان نشان دهند و یک اعتراض به حق و مطالبه‌گری اجتماعی را به اغتشاش و نارضایتی مردم از نظام تبدیل کنند و اخبار کذب را با آب و تاب دروغین به خورد مخاطبان‌شان دهند.

در راس رسانه‌های معاند، گروهک تروریستی الاحوازیه است که گفته می‌شود در پی بحران بی آبی در خوزستان به دنبال به خشونت کشیدن اعتراضات مردمی است. یادمان نرفته این گروهک تروریستی که دستش به خون کودکان و زنان بی‌گناه خوزستان آلوده است در ۳۱ شهریور سال ۱۳۹۷ در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اهواز به رژه نظامی نیرو‌های مسلح اهواز حمله کرده بود و ۲۵ نفر از غیر نظامیان و نیرو‌های نظامی را کشته و ۶۰ نفر نیز زخمی شدند که در بین کشته‌شدگان یک کودک چهار ساله هم حضور داشت.

در این که مردم غیور و انقلابی خوزستان باید بیش از پیش مورد توجه و عنایت دولت‌ها و مسئولان قرار بگیرند، شک نداریم و معتقدیم که به واسطه میزبانی پرافتخار این استان از 8 سال جنگ تحمیلی و تخریب زیرساخت‌هایش از قضا باید بیشتر و بهتر از همیشه به این نقطه از کشور توجه و رسیدگی کرد اما همه یقین داریم که مردم خوزستان در طول تاریخ انقلاب همیشه پیشرو و در خط مقدم مبارزه و مقابله با دشمنان بوده اند و از این راه قدمی هم پا پس نخواهند گذاشت.

مردم ایران اسلامی و به خصوص خوزستان قهرمان همیشه از آزمون‌های سخت پیش رو موفق و سربلند بیرون آمده‌‌اند و حالا نوبت خدمتگزاران صدیق و واقعی در منصب‌های مختلف کشور است که مشکلات و بحران‌های اولیه مردم این استان را به صورت صادقانه و جهادگونه حل کنند و بهانه دست رسانه‌ها و معاندان نظام و انقلاب ندهند.

رسالت رسانه‌های متعهد کشور نیز ایجاد می‌کند که بسیار هوشیارانه و با تدبیر رسانه‌ای خود هم صدای مطالبه مردم باشند و هم نقطه نظرات و عملکرد مسئولان را به خورد افکار عمومی دهند تا جایی برای عرض اندام رسانه‌های معاند و ضد ملت در نزد افکار عمومی باز نشود. رسانه‌های خوزستان به عنوان خط مقدم این روشنگری باید مثل همیشه زمام امور را به دست بگیرند و با همراهی مردم و انتشار واقعیت‌ها، مثل همیشه با بمباران اخبار صحیح و امید بخش به قلب تیترهای تخریبگر رسانه های معاند حمله کنند و نگذارند که در این جنگ نرم، خودکار خونین دشمنان بر صفحه سفید و پاک دفتر خوزستان نقش بزند و آن گونه که می خواهد بنویسد و تاثیر بگذارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار