مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

بهترین عمل در روز عرفه گناه نکردن است

حجت‌الاسلام «شریفی» گفت: برای روز عرفه، اعمالی ذکر شده است که بهترین عمل در این روز و تمام روزها، گناه نکردن است که اگر موفق به این کار شویم، ان‌شاالله توفیقات دیگر نیز حاصل خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ - 20July 2021

بهترین عمل در روز عرفه گناه نکردن استحجت‌الاسلام «مصطفی شریفی» مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک، اظهار داشت: شب و روز عرفه از اوقات بسیار شریف نزد خداوند متعال است که این روز را ویژه بخشایش گناهان و استجابت دعا مومنان قرار داده است. در این روز رحمت بی کران خداوند در تمام عالم کائنات گسترده شده است و هرکس به اندازه وسع خود از آن استفاده خواهد کرد.

مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: در ادعیه و زیارت و توصیه حضرات معصومین برای این روز شریف اعمالی از قبیل زیارت امام حسین (ع)، خواندن دعای عرفه، صدقه دادن و ... ذکر شده است؛ البته بهترین عمل در این روز و تمام روزها، گناه نکردن است که اگر موفق به این کار شویم، ان‌شاالله توفیقات دیگر نیز حاصل خواهد شد.

حجت الاسلام «مصطفی شریفی» گفت: در این روز شریف توفیق روزافزون و پیروزی را برای ملت عزیز ایران اسلامی و همه مجاهدان و آزادی خواهان عالم از خداوند منان خواستارم و آرزوی تعجیل در ظهور حضرت منجی (عج) را دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار