مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان تاکید کرد؛

لزوم تشکیل هیئت امنای مستقل برای هر یادمان شهدای گمنام

سرهنگ «کاظمی» گفت: در یادمان های شهدای گمنام نیز طبق دستورالعمل های ابلاغی برای هر مکانی که پیکر مطهر شهدای گمنام تدفین شده‌اند، هیئت امنای مستقل باید تشکیل شود، اما تصمیم گیری و سیاستگذاری عالی در شهرستان با فرمانداران است.
کد خبر: ۴۶۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ - 20July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه سازماندهی یادمان شهدای گمنام شهرستان آزادشهر با حضور فرماندار این شهرستان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل و دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، امام جمعه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و هیئت امنای حرم شهدای گمنام این شهرستان، در محل فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد.

لزوم تشکیل هیئت امنای مستقل برای هر یادمان شهدای گمنام

در این جلسه مدیرکل و دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان اظهار داشت: کلیه امورات مرتبط با دفاع مقدس درشورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به ریاست استاندار، سیاستگذاری و تصمیم‌گیری می‌شود و در شهرستان نیز شورای هماهنگی شهرستان به ریاست فرماندار و دبیری فرماندهان سپاه نواحی و عضویت دستگاه های اجرایی مرتبط تشکیل شده است.

وی افزود: امورات مرتبط با شهدای گمنام نیز در کمیته فرهنگی، تبلیغی و رسانه ذیل شورای هماهنگی که به ریاست سپاه شهرستان است تصمیم گیری می شود و در این کمیته برای کلیه یادمان ها، برنامه های فرهنگی و تبلیغی تدوین می شود.

سرهنگ کاظمی گفت: در یادمان های شهدای گمنام نیز طبق دستورالعمل های ابلاغی برای هر مکانی که پیکر مطهر شهدای گمنام تدفین شده‌اند، هیئت امنای مستقل باید تشکیل شود، ولی تصمیم گیری و سیاستگذاری عالی در شهرستان با فرمانداران است.

این مسئول بیان داشت: از 6 نقطه در شهرستان آزادشهر که پیکر مطهر شهدا تدفین شده‌اند، دو نقطه کار ساخت یادمان انجام گرفته که نیاز به مشارکت و همت مسئولان و مدیران و هیئت امنای مربوطه دارد.

لزوم تشکیل هیئت امنای مستقل برای هر یادمان شهدای گمنام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها