مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

حضور نیروهای مسلح در کنار یکدیگر، تامین‌کننده امنیت برای مردم است

حجت‌الاسلام «معبودی» گفت: حضور نیروهای مسلح در مرزهای کشور و همبستگی آنان با یکدیگر تامین کننده اقتدار، امنیت و فراهم آوردن رفاه مردم است.
کد خبر: ۴۶۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ - 20July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «علی معبودی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در مقر فرماندهی پایگاه مرزی نیروی انتظامی در روستای الواتان از مناطق شمالغرب کشور بازدید کرد.

وی ضمن دیدار با فرمانده و نیروهای مستقر این پایگاه و تقدیر از تلاش پرسنل نیروی انتظامی در مرزهای جمهوری اسلامی عنوان کرد: حضور شما باعث آرامش و تامین امنیت برای مردم می شود.

این مسئول با اشاره به جایگاه انسان در عالم هستی گفت: خداوند امانتداری همه عالم را در اختیار انسان قرار داده و انسان طبق آیات قرآن این امانت را پذیرفت لذا باید از این امانت مواظبت کرد و در روز قیانت در خصوص آن سوال می شود.

معبودی افزود: مقام و ارزش انسان به قدری با عظمت است که تمام فرشتگان به جزء ابلیس به آدم سجده کردند بنابراین انسان باید زندگی خود را براساس نقشه الهی تنظیم و پیاده کند.

وی عنوان کرد: اگر در یک اردوکشی نظامی نیروها بر اساس نقشه حرکت نکنند از مسیر منحرف می شوند، ما نیز اگر بر اساس دستورات الهی خدا عمل کنیم امانتدار و جانشین خداوند در دنیا خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) گفت: لذا باید از منهیات همچون غرائز نفسانی، وسوسه‌های شیطانی دوری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار