نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

ارتقاء معنوی جامعه در گرو سلامت جسمی افراد است

حجت‌الاسلام «شاهرخی» با بیان اینکه ارتقاء معنوی جامعه در گرو سلامت جسمی افراد جامعه است، گفت: وقتی تنظیم سلامت جسمی به هم می‌خورد، این امر مانع ارتقاء معنوی می‌شود.
کد خبر: ۴۶۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ - 20July 2021

ارتقاء معنوی جامعه در گرو سلامت جسمی افراد جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» ظهر امروز (سه‌شنبه) در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های اورژانس کشور که با حضور «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، با بیان اینکه ارتقاء معنوی جامعه در گرو سلامت جسمی افراد جامعه است، اظهار داشت: وقتی تنظیم سلامت جسمی به هم می‌خورد، این امر مانع ارتقاء معنوی می‌شود؛ بر همین اساس تندرستی و سلامتی از اهمیت والایی برخوردار است. گاهی در مواردی احکام شرعی تابع سلامتی بوده و این  امر نشان‌دهنده جایگاه مهم سلامت، بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه استان لرستان هم آسیب‌های استان‌های مرزی و هم استان‌های همجوار مرز را دارد، عنوان کرد: در طول سال‌های متمادی اگرچه قطار عمران و سازندگی در نظام جمهوری اسلامی در حال حرکت بوده است؛ اما رشد و توسعه در لرستان در مقایسه با استان‌های دیگر عقب‌ماندگی فراوانی دارد.

حجت‌الاسلام «شاهرخی» گفت: شایسته نیست در استان لرستان با توجه به فرسوده بودن تخت‌های بیمارستانی، پروژه‌های بیمارستانی همچون رازی کوهدشت، گهر دورود و نیایش خرم‌آباد نیمه‌تمام رها شده‌اند و به‌طور یقین با این اعتبارات راه‌اندازی این بیمارستان‌ها راه به جایی نمی‌‌برند؛ در همین راستا جهت تکمیل این بیمارستان‌ها نیازمند اقدام جهادی هستیم و امیدواریم با توجه به فرسوده شدن تجهیزات بیمارستانی لرستان، از طرف وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای به این استان شود و مردم لرستان خاطره خوبی از سفر امروز وزیر بهداشت به استان خود داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار