در جدیدترین مواضع؛

جنبش «حماس» تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه و لبنان را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» حملات تجاوزکارانه جدید رژیم صهیونیستی به سوریه و لبنان را محکوم کرد.
کد خبر: ۴۶۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ - 20July 2021

جنبش «حماس» تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه و لبنان را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به حملات تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و لبنان واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، حازم قاسم ضمن محکوم کردن این حملات، تاکید کرد: دشمن صهیونیستی شب عید سوریه و لبنان را مورد حمله قرار داد و قبل از آن نیز علیه مسجد الاقصی دست به تجاوز زد. این اقدامات در راستای ادامه تجاوزات و عربده‌کشی‌های این رژیم در منطقه صورت می‌گیرد.

قاسم اظهار داشت: تنها راه توقف تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه امت اسلامی، مقاومت فراگیر و همه‌جانبه و یکپارچه‌سازی توان امت اسلامی برای مقابله با پروژه صهیونیسم و اقدامات تجاوزکارانه آن است.

صبح امروز رژیم صهیونیستی تجاوز نظامی جدیدی را در مرزهای لبنان مرتکب شد. ارتش این رژیم، مرزهای لبنان را هدف حمله توپخانه ای قرار داد. صهیونیست‌ها مدعی شدند که این حمله در واکنش به شلیک دو راکت به مواضع آنها انجام شده است.

پیش از این، منابع صهیونیستی مدعی شلیک راکت از لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی شدند. در همین ارتباط، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه مدعی شد که دو فروند راکت از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها