مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی:

خدمت‌رسانی ۹۰ گروه جهادی در دهه امامت و ولایت در مناطق محروم

محترمی گفت: بیش از ۹۰ گروه جهادی بسیج سازندگی در دهه امامت و ولایت خدمت رسانی می کنند و تاکنون ساخت ۱۸ مسکن محرومان، پنج پروژه آب، اهدای۳۰ سری جهیزیه، پخت بیش از ۸۰ هزار پرس غذا برای اطعام نیازمندان در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۶۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ - 21July 2021

خدمت‌رسانی ۹۰ گروه جهادی در دهه امامت و ولایت در مناطق محرومبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «امید محترمی» مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در نشست هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت توسط بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به استقبال جوانان و اقشار مختلف مردم از اردوهای جهادی بسیج سازندگی در ایام تابستان شاهد اعزام گسترده جهادگران بسیجی به مناطق مختلف استان هستیم.

وی افزود: گروه های جهادی امروز در نقطه به نقطه استان مرکزی مشغول ارائه خدمات هستند و در دهه امامت و ولایت شاهد اوج برگزاری گروه های جهادی در سطح استان در عرصه های مختلف هستیم.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: بسیج سازندگی استان مرکزی در کنار رسالت های خود در دهه امامت و ولایت برنامه های ویژه ای از جمله برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی، اطعام نیازمندان ، ساخت منازل محرومین،اجرای پروژه های محرومیت زدایی، اجرای پروژه های انتقال آب و کانال های کشاورزی، اعزام تیم های پزشکی و درمانی به مناطق محروم ، ارایه خدمات دامپزشکی، اهدا جهیزیه، اجرای نهضت کمک مومنانه و سایر خدمات را اجرا خواهد کرد.

محترمی بیان کرد: بیش از ۹۰ گروه جهادی بسیج سازندگی در دهه امامت و ولایت خدمت رسانی می کنند و تاکنون ساخت ۱۸ مسکن محرومان، پنج پروژه آب، اهدای۳۰ سری جهیزیه، پخت بیش از ۸۰ هزار پرس غذا برای اطعام نیازمندان در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم با حمایت خیرین بیشتر شود.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که امروز باید به آن توجه داشته باشیم تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان قالب جامعه است که رسانه ها نقش به سزایی در این راستا دارند و باید در انعکاس سوژه ها، پوشش خبری اقدامات جهادگران و شناساندن الگوهای موفق به جامعه تلاش کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال بیش از ۸۰۰ گروه جهادی به استعداد بیش از ۱۵ هزار جهادگر در عرصه های خدمت رسانی در سطح استان مرکزی نقش آفرینی داشته اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار