با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش انجام شد؛

افتتاح ۸۴ واحد مسکونی تیپ ۳۶۴ ارتش پیاده مهاباد

۸۴ واحد منزل مسکونی تیپ ۳۶۴ ارتش پیاده مهاباد با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۶۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹ - 20July 2021

فتتاح ۸۴ واحد منزل مسکونی تیپ ۳۶۴ ارتش پیاده مهاباد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «اردلان گلیج»، فرمانده تیپ ۳۶۴ ارتش پیاده مهاباد، امرور در حاشیه افتتاح منازل مسکونی این تیپ اظهار داشت: امروز ۸۴ واحد در قالب پروژه خانه های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی با مساحت هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع افتتاح شد.  این پروژه از تابستان ۱۳۹۷ آغاز شده و مراحل ساخت و اتمام آن با تاخیر چند ماهه امروز با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش تحویل رزمندگان دلسوز و جان برکف ارتش قرار گرفته است.

وی گفت: منزل مسکونی احداث شده در قالب ۶ بلوک ۱۴ واحدی احداث شده که همگی آنها در خانه های سازمانی مهر یک واقع در خیابان سرباز واقع شده است.

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم اظهار داشت: در زمان حاضر بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در قالب خانه های سازمانی در نقاط مختلف شمال غرب کشور برای کارکنان ارتش در حال احداث است.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو افزود: با وجود تنگناهای اقتصادی که برجامعه حاکم است ولی این نیرو توانسته است از این تحریم ها به عنوان یک زمینه رشد برای خود استفاده کرده و با مدیریت جهادی خود احداث این واحدهای مسکونی را ادامه دهد. در حوزه نظامی نیز در ساختار این نیرو اتفاق های خوبی افتاده و توانسته است به عنوان الگویی برای سایر ارتش های منطقه تبدیل شود.

در این مراسم که فرماندار و شماری از مسوولان این شهرستان نیز حضور داشتند از چند نفر از پرسنل بازنشسته و ایثارگر ارتش در مهاباد نیز با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها