فرمانده سپاه بوشهر:

حیات جامعه اسلامی از ایثار و شهادت نشعت گرفته است

«رزمجو» گفت: حیات جامعه اسلامی نشعت گرفته از ایثار و شهادت است که انسان‌های بسیاری با ایثار جان و مال خود حیات جامعه اسلامی را تضمین کردند.
کد خبر: ۴۶۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ - 20July 2021

حیات طیبه جامعه اسلامی نشعت گرفته از ایثار و شهادتبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، امروز در نشست با امام جمعه، استاندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با گرامیداشت روز عرفه و تبریک دهه امامت و ولایت، فرهنگ ایثار و شهادت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مردم استان بوشهر با توجه به معنویت و ولایت‌مداری در آزمون‌های گوناگون سربلند بیرون آمده‌اند.

وی حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی را یکی از ویژگی‌های مردم این استان دانست و بیان کرد: حیات طیبه جامعه اسلامی نشعت گرفته از ایثار و شهادت است که انسان‌ها با ایثار جان و مال خود جان‌فشانی می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه معنویت و فرهنگ ایثار و فداکاری در بین مردم متبلور است گفت: توجه به معنویت انسان را به قله‌های سعادت و شرف می‌رساند و در این راستا فرهنگ ایثار و فداکاری مردم در استان بوشهر برخاسته از معنویت و ولایت‌مداری است.

رزمجو جایگاه شهدا را بسیار والا و ارزنده دانست و از تعیین 2 شهید از شهرستان دیر به‌عنوان شاخص استانی و ملی خبر داد و تصریح کرد: شهید خلیل فخرایی به‌عنوان شهید شاخص استانی تعیین شده که این شهید در سال 1367 در منطقه شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.

وی با بیان اینکه شهید سید عبدالهادی موسوی کراماتی از شهدای شهرستان دیر به‌عنوان شهید شاخص قشر مداحان کشور معرفی شده است گفت: این شهید نمونه بارز از جوان مومن و انقلابی است که می‌تواند به‌عنوان الگو به نسل جوان معرفی شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر با قدردانی از حماسه‌آفرینی شهدای گرانقدر تصریح کرد: همه افراد جامعه مدیون شهدا و خانواده‌های آنان هستند امید می‌رود صادقانه خدمت کنیم و در مسیر تعالی این شهیدان گام برداریم.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها