استاندار بوشهر:

ویژگی‌های حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس برای نسل کنونی بیان شود

«گراوند» گفت: معرفی ویژگی‌های حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه برای جوانان نسل کنونی باید بیان شود.
کد خبر: ۴۶۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹ - 20July 2021

ویژگی‌های حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس برای نسل کنونی در اولویت قرار گیردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر در نشست با امام جمعه بوشهر، با قدردانی از فعالیت فرمانده سپاه استان در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: شهدای گرانقدر با حماسه‌آفرینی و جانفشانی، امنیت و اقتدار ایران اسلامی به ارمغان آوردند باید همواره قدردان رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان بود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه ایثار و شهادت در کشور از جایگاه ممتاز برخوردار است گفت: تعیین 2 شهید از استان بوشهر و شهرستان دیر به‌عنوان شاخص استانی و کشوری نشان از نقش مهم شهدای استان در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس است.

گراوند شهدای گرانقدر در همه ابعاد را الگو و نمونه دانست و خاطر نشان کرد: معرفی ویژگی‌های حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه برای جوانان نسل کنونی باید در اولویت قرار بگیرد.

استاندار بوشهر تعیین استان به‌عنوان پایتخت قرآنی را سبب مباهات و افتخار مردم استان دانست و بیان کرد: در عرصه ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت‌های مهم و قابل توجهی انجام شده که خدمات سازمان تبلیغات اسلامی و مؤسسات قرآنی، فرهنگی و دینی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار