به بهانه مقابله با حمله راکتی به اراضی اشغالی؛

ارتش رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد

رسانه‌های عربی از حمله توپخانه‌ای ارتش رزیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر می‌دهند.
کد خبر: ۴۶۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ - 21July 2021

ارتش رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را هدف حمله توپخانه‌ای قرار دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه به وقت محلی منطقه‌ای را در جنوب لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

برخی گزارش‌ها از شنیده شدن صدای انفجار در عمق مزارع شبعا و بلندی‌های جولان و برخی دیگر نیز محل انفجارها را روستاهای «العرقوب»، «حاصیبا» و «مرجعیون» عنوان کردند.

در پی این انفجارها، پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی در آسمان منطقه به پرواز درآمدند.

برخی گزارش‌ها نیز مدعی هستند که علت این انفجارها برگزاری دوره‌های آموزش نظامی رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی است.

گفتنی است، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه مدعی شد که دو فروند راکت از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

منابع صهیونیستی ادعا کردند که یکی از راکت‌ها توسط سامانه گنبد آهنین رهگیری و منهدم شده و دیگری در فضایی باز فرود آمده است.

پیش از آن نیز رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای چند انفجار پی در پی و به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بودند.

در همین ارتباط، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان یک سخنرانی به شلیک راکت از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی واکنش نشان داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این ارتباط گفته است: «شب گذشته راکت‌هایی از لبنان شلیک شد و ارتش نیز حمله متقابلی انجام داد».

نفتالی بنت در ادامه ادعاهای خود، افزود: «صاف و روشن تأکید دارم که اجازه نمی‌دهیم امنیت و حاکمیت ما نقض شود و هر کسی که به دنبال ضربه به ما باشد، بهای دردناک آن را پرداخت می‌کند».

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار