پیام تسلیت معاون هماهنگ کننده ارتش در پی درگذشت امیر سرتیپ جوادیان

امیر سیاری در پیامی، درگذشت امیر جوادیان، یکی از فرماندهان نام‌آور ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالهای دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ - 21July 2021

پیام تسلیت معاون هماهنگ کننده ارتش در پی درگذشت امیر سرتیپ جوادیانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی، درگذشت امیر سرتیپ سیاوش جوادیان، یکی از فرماندهان نام‌آور ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت امیر سرتیپ جوادیان که یکی از فرماندهان نخبه و نام آور ارتش جمهوری اسلامی ایران و از سرمایه های کم نظیر نیروهای مسلح کشور بودند، موجب تاثر فراوان شد.

این امیر سرافراز با بهره گیری از دانش و نبوغ نظامی و تلاش و خلاقیت بالا در مسئولیت های حساسی که در دوران دفاع مقدس و پس از آن به عهده داشت، همواره موجب افتخار و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان بود و تا آخرین روزهای حیات پربرکت خود، در انتقال دانش و تجربیات خود افسران جوان تلاش می کرد.

بدون شک یاد و نام این امیر شجاع و خستگی ناپذیر ارتش جمهوری اسلامی ایران که سالها عمر با ارزش خود را در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد اهداف عالیه ارتش حزب الله و ولایتمدار معطوف داشته است در دلها و یادها خواهد ماند و در دفتر خاطرات دلاورمردیها و ایثارگری های ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد.
اینجانب درگذشت این فرمانده ولایی را خدمت خانواده محترم و سایر بازماندگان تسلیت عرض می نمایم علو درجات آن مرحوم را از خداوند متعال خواهانم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب الله سیاری

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها