پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در یزد درپی درگذشت پژوهشگر انقلابی

آیت‌الله «ناصری» درگذشت حجت‌الاسلام «فرج‌نژاد» صهیونیسم‌پژوه یزدی و عضو انجمن فضای مجازی حوزه علمیه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ - 22July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان یزد، در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام «محمدحسین فرج‌نژاد» صهیونیسم‌پژوه یزدی و عضو انجمن فضای مجازی حوزه علمیه را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون 

خانواده‌های محترم «فرج‌نژاد و بابایی»

درگذشت ناگهانی و دلخراش محقق فاضل و پژوهشگر انقلابی پرتلاش در حوزه‌های علمی، رسانه و فضای مجازی مرحوم مغفور حجت‌الاسلام دکتر «محمدحسین فرج‌نژاد» به‌همراه همسر و سه فرزند گرامیش، عمیقا موجب تأثر و تأسف شد.

گرچه این ضایعه بسیار دردناک و جان فرساست؛ ولی باید در برابر اراده حضرت باری تعالی سر خشوع به زیر آورد و با تمام توان صبر کرد که در این راه اجر و مزد اخروی فراوانی به همراه دارد.

خداوند ایشان و همسر و فرزندانش را با موالیان گرامشان محشور و بهترین جایگاه فردوس برین را نصیب‌شان و رحمت و مغفرت را به آنان عنایت فرماید و به بازماندگان صبر و اجر جزیل عطا کند».

خاطرنشان می‌شود؛ موتورسیکلت حامل حجت‌الاسلام «محمدحسین فرج‌نژاد» و خانواده‌اش، چهارشنبه شب در بلوار غدیر استان قم با یک خودرو سواری برخورد کرد که متاسفانه پنج عضو این خانواده جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

مرحوم حجت‌الاسلام «فرج‌نژاد» مولف ده‌ها مقاله و کتاب تخصصی در زمینه های مختلف مخصوصا در زمینه رسانه بود و از اساتید مبرز صهیونیست‌شناسی در کشور به شمار می‌رفت و مقالات مهمی در این زمینه نوشته بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها