روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

جان باختن ۲۶۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹/ بهبودی بیش از سه میلیون و ۲۵۶ هزار بیمار

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۷ هزار و ۱۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ و جان باختن ۲۶۸ بیمار طی شبانه‌روز گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ - 25July 2021

جان باختن ۲۶۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹/ بهبودی بیش از سه میلیون و ۲۵۶ هزار بیماربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (یکشنبه) آخرین آمار‌های مربوط به کرونا در کشور را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

تا کنون هفت میلیون و ۸۷۱ هزار و ۱۰۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۳۹۴ هزار و ۷۰۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۸۱۱ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و پس از دریافت پیامک نوبت دهی، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

از دیروز تا امروز سوم مرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۷ هزار و ۱۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۹۳۵ نفر از آنها بستری شدند؛ مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به سه میلیون و ۶۹۱ هزار و ۴۳۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۸ هزار و ۸۰۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۲۵۶ هزار و ۸۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

چهار هزار و ۸۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۲۵ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۵۱۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۹۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار