مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه:

خدمتگزاری به جامعه ایثارگری توفیقی بزرگ است

حجت‌الاسلام «عسگری» گفت: خدمتگزاری به جامعه ایثارگری توفیقی بزرگ است. خادمان شهدا نیز به‌دنبال ارتقای سطح رضایت‌مندی خانواه‌های معظم شاهد و ایثارگر و کاستن از مشکلات زندگی این قشر عزیز هستند.
کد خبر: ۴۶۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ - 25July 2021

خدمتگزاری به جامعه ایثارگری یک عبادت و توفیقی بزرگ استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه امروز  به مناسبت عملیات غرور آفرین مرصاد در دیدار با خانواده شهید «مختار محبی» اظهار داشت: خدمتگزاری به جامعه ایثارگری یک عبادت و توفیقی بزرگ است که خادمان شهدا در هر فرصتی بدنبال ارتقای سطح رضایت مندی خانواه‌های معظم شاهد و ایثارگر و کاستن از مشکلات زندگی این قشر عزیز هستند و امیدواریم در این مسیر علیرغم همه سختی‌ها بتوانیم به این هدف بزرگ دست پیدا کنیم.

  مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از صبر و استقامت همسران شهدا بیان داشت:  همسران شهدا با تاسی از یگانه پیام آور بزرگ دشت کربلا حضرت زینب (س) نقش پیام رسانی خود را در جامعه به خوبی ایفا کرده‌اند.

 وی در ادامه ضمن بررسی مسائل و مشکلات این خانواده ایثارگر روستایی، همزمان و با قید فوریت برخی از درخواست‌های این خانواده ایثارگر را از طریق دستگاه‌های مربوطه پی گیری که خوشبختانه نتایج مطلوبی در رفع مشکلات خانواده حاصل شد.

در پایان نیز از اين خانواده شهید والامقام تجلیل به عمل آمد.

 شهید «مختار مجبی» از سربازان رشید ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۶۵در مناطق عملیاتی خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار