مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

پیوند با ولایت سبب ماندگاری شهدا شد

حجت‌الاسلام «رعایتی» با بیان اینکه باید پیوند قلبی و عملی با ولایت داشت، گفت: شهدا خود را متصل به ولایت کردند و ماندگار شدند.
کد خبر: ۴۶۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 25July 2021

پیوند با ولایت سبب ماندگاری شهدا شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در مراسم سالگرد تدفین شهید خوشنام ستاد سپاه با اشاره به اینکه همه چیز کهنه می‌شود جز شهید و شهادت اظهار داشت: بعد از جنگ مردم به سه دسته تقسیم شدند یک عده عارف مسلک شدند تا جایی‌که که از دایره ولایت و انقلاب خارج شدند، عده‌ای دیگر نیز فقط به سمت ساخت و ساز رفتند و بعد از زمانی دچار مشکل شدند، اما دسته سوم مثل شهید حاج «قاسم سلیمانی» به میدان آمدند و گفتند هم باید به سمت خودسازی رفت و هم به سمت رفع مشکلات دیگران.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با چرایی این مطلب که دلیل ماندگاری شهدا چیست، افزود: بعضی‌ها زحمت زیادی کشیدند، در کنار ولایت و ائمه اطهار (علیهم السلام) بودند، اما دچار لغزش شدند، این عده راه را نشناختند.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به آیات قران ادامه داد: اگر بخواهیم دچار لغزش نشویم و منیت‌های شیطانی از بین برود باید ببینیم شهدا چه کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب به ثمر برسد باید به وصیت نامه شهدا عمل کنیم که همه شهدا گفتند باید پشتیبان ولایت فقیه باشید.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه باید پیوند قلبی و عملی با ولایت داشت، خاطرنشان کرد: شهدا خود را متصل به ولایت کردند و ماندگار شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار