سرلشکر سلامی:

خدمت به مردم کردستان در کانون توجه سپاه قرار دارد/ حل‌نشدن مسائل کشورمان برای دشمنان یک آرزوست

فرمانده کل سپاه گفت: همیشه تلاش می‌کنیم کردستان را در مرکز توجه و مرکز تلاش‌های خودمان در موضوع برقراری امنیت کامل و خدمت به مردم این سرزمین قرار دهیم.
کد خبر: ۴۶۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ - 25July 2021

خدمت به مردم کردستان در کانون توجه سپاه قرار دارد/حل‌نشدن مسائل کشورمان برای دشمنان یک آرزوستبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس‌، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه سفر به کردستان در گفت‌وگویی در سنندج اظهار داشت: مردمان کردستان ظرف این ۴۳ سال بعد از انقلاب اسلامی نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در استقلال و تمامیت ارضی و استحکام هویت ملی ملت ایران اسلامی داشته‌اند و با دشمنان کوچک و بزرگ جنگیده‌اند و همانند کوهستان‌های سربلند این سرزمین سرافراز هستند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: به واسطه احترام و قداستی که برای سرزمین کردستان و مردمان آن قائل هستیم، همواره خواهان پیشرفت و رفاه و امنیت و آرامش و آسایش خاطر مردمان این سرزمین هستیم بنابراین همیشه تلاش می‌کنیم که کردستان را در مرکز توجه و مرکز تلاش‌های خودمان در موضوع برقراری امنیت کامل و خدمت به مردم این سرزمین قرار دهیم.

وی افزود: هدف ما از این سفر، هم بازدید از مناطق استقرار نیرو‌های ما در منطقه که تابع قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه هست و هم بازدید از تلاش‌های سپاه استانی سپاه بیت‌المقدس که در عرصه اجتماعی انجام داده است.

سرلشکر سلامی شرکت در همایش شهدای کردستان و دیدار با سران طوایف و ماموستا‌ها و خانواده‌های عزیز شهدا را از دیگر اهداف سفر به کردستان برشم

وی در ادامه به موضوع بی‌آبی خوزستان اشاره کرد و گفت: به فضل الهی با همت بلندی که همه نهاد‌ها و دستگاه‌های مسوول در کشور از جمله نیرو‌های مسلح و بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه و سپاه ولیعصر و همچنین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در خوزستان و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی انجام داده‌اند، در حال غلبه بر خشکسالی و بی‌آبی هستیم و از آن وضعیت نابسامان هفته‌های اخیر عبور کرده‌ایم و آبرسانی به همه مردم این خطه در جریان هست.

سرلشکر سلامی افزود: در بازدید‌هایی که از خوزستان داشتیم نشان داد که مساله خشکسالی که حادث شده با تدابیری که اندیشیده شده و تلاش‌هایی که صورت گرفته، رفع شده است، با مردم این مناطق صحبت کردیم و از این نحوه حضور و تلاش و مجاهدتی که صورت می‌گیرد رضایت داشتند و به فضل الهی مسائل خوزستان حل شده و در آینده به نحو بهتری حل خواهد شد.

وی همچنین اذعان داشت: یک امر طبیعی است که دشمنان ما از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز در صدد بوده‌اند از هر فرصتی استفاده کنند و ملت ایران را در تنگنا‌های امنیتی و در یک بی‌ثباتی امنیتی و سیاسی قرار دهند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآوری کرد: در ماجرا‌های اخیر نیز شبکه‌های معاند و جریانات ضدانقلاب و ضدملت ایران تلاش‌های گسترده‌ای انجام دادند.

وی گفت: ما به همه ملت عزیزمان می‌گوییم که انتظار دشمن فقط ناامنی است و فقر و حل‌نشدن مسائل کشورمان نزد دشمنان ما یک آرزوست، اما مردم ما هوشیار هستند و سطح فرهنگ سیاسی بسیار بالایی دارند، اهداف دشمن را دقیقا می‌شناسند و هرگز دشمن نمی‌تواند با الفاظ به ظاهر جذاب مردم ما را فریب دهد.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: مردم ما در خوزستان نیز با این سطح فرهنگ و آگاهی سیاسی بالا توانستند دوست را از دشمن به زیبایی تشخیص دهند و فریب این هیاهو‌ها و جنجال‌های شیطانی دشمنان ما که همه سرشار از فریب و دروغ و قول زور هست را نخوردند و شرایط استان خوزستان بسیار عالی است و مردم دارند زندگی می‌کنند و به آینده خود امیدوارند.

وی در پایان سخنانش افزود: نظام هم با همه تلاش‌ها و بضاعتی که دارد وارد کار شده و الحمدولله نظام و مردم که در عمل یکی هستند با هم متحد شدند، دست در دست هم داده‌اند و مشکلات بسیار کارگشاتر از گذشته حل خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار