حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

نقش مؤثر شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به ابعاد عملیات مرصاد گفت: شهید صیاد شیرازی با تلاش شبانه‌روزی و فعال کردن هوانیروز، منافقین کوردل را در مسیر اسلام‌آباد زمین‌گیر کرد.
کد خبر: ۴۶۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵ - 27July 2021

بسیاری از منافقین در عملیات مرصاد به درک واصل شدند /شهید صیاد شیرازی معاندین را در اسلام آباد غرب زمینگیر کردحجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره نقش سپهبد شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد اظهار داشت: پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران، صدام ملعون منافقین را علیه کشورمان تحریک کرد.

وی افزود: در عملیات «فروغ جاویدان» که از سوی منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران انجام شد، جبهه استکبار با امکانات و تجهیزات، منافقین کوردل را تقویت می‌کرد،

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به عملیات مرصاد که در مقابله با تهاجم منافقین طرح‌ریزی و اجرا شد، گفت: شهید صیاد شیرازی با تلاش شبانه‌روزی و فعال کردن هوانیروز، منافقین کوردل را در مسیر اسلام‌آباد زمین‌گیر کرد.

وی با تأکید بر اینکه در عملیات مرصاد جریان نفاق شکست سنگینی خوردند، عنوان کرد: در عملیات مرصاد منافقین در منطقه چهارزبر زمین‌گیر شدند و نتوانستند پیشروی بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: بسیاری از منافقین در عملیات مرصاد به درک واصل شدند و برخی از آن‌ها نیز گریختند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار