استاندار تهران خبر داد؛

بستری بیش از ۹ هزار بیمار کرونایی در استان تهران/ اعمال تمهیدات ویژه برای درمان بیماران

محسنی بندپی از بستری ۹ هزار و ۳۰۰ بیمارکرونایی در استان تهران خبر داد و گفت: افزایش تخت‌های بستری، افزایش کلینیک‌های سرپایی و مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان تهران در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۴۶۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ - 26July 2021

بستری بیش از ۹ هزار بیمار کرونایی در استان تهران/ اعمال تمهیدات ویژه برای درمان بیمارانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران امروز در حاشیه برگزاری جلسه ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در استان تهران، با بیان اینکه در حال حاضر شاهد افزایش بیماران سرپایی بستری و فوتی‌ها در استان تهران نسبت به هفته گذشته هستیم، اظهار داشت: اکنون بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ بیمار در مراکز درمانی استان تهران بستری هستند.

وی با اشاره به مصوبات جلسه امروز ستاد مقابله با کرونای استان تهران، یادآور شد: اولین مصوبه این بود که معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران نسبت به افزایش تخت‌های بستری مراکز درمانی اقدام کند؛ ضمن اینکه از بیمارستان‌های دانشگاهی، تأمین اجتماعی و نیرو‌های مسلح نیز اطمینان خاطر داشته باشیم تا از بستری بیماران خودداری نکنیم.

محسنی بندپی، افزایش کلینیک‌های سرپایی در همه بیمارستان‌های استان تهران را از دیگر مصوبات جلسه ستاد مقابله با کرونا در این استان عنوان کرد و گفت: یکی از مشکلات دانشگاه‌های علوم‌پزشکی نقدینگی و تأمین منابع مورد نیاز است؛ در نتیجه بیمه سلامت، تأمین اجتماعی و نیرو‌های مسلح مکلف به پرداخت مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی شدند.

وی با بیان اینکه در استان تهران ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد، گفت: تعداد افراد سالمند بالای ۶۰ سال در این استان یک‌ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است.

استاندار تهران ابراز داشت: درخواست ما از وزارت بهداشت این است که سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون را به دانشگاه‌های علوم پزشکی تنفیذ اختیار کنند تا شاهد مراجعات افراد بدون هماهنگی نباشیم.

وی گفت: افزایش تعداد مراکز تجمیع واکسیناسیون در استان تهران را از دیگر مصوبات دیگر جلسه ستاد مقابله با کرونای این استان برشمرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار