حملات پهپادی به یکی از مراکز الحشد الشعبی در نجف اشرف

لشکر امام علی (ع) با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که یکی از اردوگاههای وابسته به این لشکر در استان نجف، هدف حملات پهپادی قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۶۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ - 26July 2021

حملات پهپادی به یکی از مراکز الحشد الشعبی در نجف اشرفبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دفاع‌پرس، نیرو‌های سازمان الحشد الشعبی عراق از حملات پهپادی به مواضع خود در استان نجف اشرف خبر دادند.

لشکر امام علی (ع) با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که یکی از اردوگاه‌های وابسته به این لشکر در استان نجف، هدف حملات پهپادی قرار گرفته است.

پایگا خبری بغداد الیوم ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، این حملات در ساعات ۱۵ و ۳۰ دقیقه و ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت عراق صورت گرفته است.

به گفته این لشکر، عملیات شناسایی پس از این حملات آغاز شده است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز هم خبر داد که این حملات پهپادی توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، ولی این خبر را منابع رسمی عراقی و متعلق به الحشد تأیید نکرده‌اند.

پایگاه خبری شفق نیوز هم به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد، یکی از راکت‌هایی که در پی انفجار به هوا پرتاب شد، به یکی از ساختمان‌های مسکونی اطراف حادثه اصابت کرده است.

وی گفت که این حملات به یکی از انبار‌های مهمات متعلق به الحشد صورت گرفته است.

این حملات در حالی صورت گرفته است که نیرو‌های الحشد بار‌ها تأکید کرده‌اند که اجازه نخواهند داد مناطق مرزی عراق، به گذرگاهی برای تروریست‌های دست‌پرورده واشنگتن و تل‌آویو تبدیل شود.

یکی از فرماندهان الحشد نیز اخیرا خبر داد که دوربین‌های استان صلاح الدین موفق شده‌اند هلی برن عناصر داعش توسط آمریکا و همکاری آنان را ثبت و ضبط کنند.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار