سرباز شهید فیروز صادقی:

پشتیبانی از ولایت فقیه لطف و رحمت خدا را نازل می‌کند

سرباز شهید فیروز صادقی در وصیتنامه‌اش آورده است: امام امت و ولایت فقیه را تنها نگذارید و جبهه‌ها را خالی نکنید تا مشمول لطف و رحمت الهی قرار گیرید.
کد خبر: ۴۶۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ - 26July 2021

پشتیبانی از ولایت فقیه لطف و رحمت را خدا را نازل می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، وصیتنامه‌های شهدا همواره درس شهامت و شهادت و ایستادگی و مقاومت را به انسان می‌آموزد بخصوص آنکه این وصایا از دل جوانان برومندی برآمده باشد که دوران خدمت سربازی خود را در خطرناکترین مناطق نبرد گذرانده باشند.

فیروز صادقی فرزند نوروزعلی در دوم اسفند ۱۳۴۰ در روستای «مشمپا» از توابع استان زنجان به دنیا آمد. وی تحصیلات ابتدایی را یکی از مدارس منطقه نیروگاه و امامزاده ابراهیم (ع) قم گذراند، اما برای کمک به معیشت خانواده به کار‌های متنوعی همچون شیشه بری و بنایی روی آورد.

صادقی قبل از پیروزی انقلاب از جوانان فعال بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با پایگاه‌های بسیج همکاری داشت؛ با رسیدن به سن ۱۸ سالگی، به عنوان سرباز ارتش و جمعی گردان ۲۱۵ تانک تیپ زرهی سرپل ذهاب در جبهه حضور یافت.

این سرباز جان بر کف ارتش اسلام، چهارم مرداد سال ۱۳۶۲ بر اثر اصابت ترکش گلوله‌های دشمن بعثی در مهران به شهادت رسید و پیکر مطهرش ۱۳ مرداد ۶۲ در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به خاک سپرده شد.

فیروز صادقی در وصیتنامه اش می‌نویسد: «پدر ومادر عزیزم هیچوقت از شهادت من ناراحت نشوید، زیرا این بهترین راهى است که در طول زندگى نصیبم شده و در راه معبود است.

ملت مسلمان ایران دنباله رو شهیدان باشید، امام امت را تنها نگذارید، جبهه‌ها را خالى نکنید تا همواره مورد لطف و رحمت خداوند واقع شوید؛ دوست ندارم کسانى که با انقلاب اسلامى و رهبر میانه خوبى ندارند در مجلس من شرکت کنند»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها