یادداشت/ مهدی خراسانیان

عملیات مرصاد دست انتقام خدا بود

منافقین کوردل که دچار توهم بزرگ‌پنداری شده بودند نام خود را که چند نفر بیشتر نبودند گذاشتند «ارتش آزادی بخش» و گمان کردند که اگر نامشان را «ارتش» بگذارند به اندازه همان نام بزرگ می‌شوند.
کد خبر: ۴۶۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ - 27July 2021

گروه استان‌ها دفاع‌پرس- مهدی خراسانیان؛ همه ساله به پنجم مرداد ماه که نزدیک می‌شویم بر و بچه‌های جنگ یک شیرینی خاصی را در کامشان مزه مزه می‌کنند. البته ابتدا یک تلخ کامی در ۲۷ تیر، که همه ساله آن‌ها را آزار می‌دهد (سالروز جام رهر)، و بعد از ۹ روز یک شیرین کامی که از تلخی آن جام زهر لعنتی می‌کاهد. اصلا برو بچه‌های جنگ تلخ کامی و شیرین کامی ان‌ها بستگی به کام امامشان داشت. در آن روز‌های بعد ۲۷ تیر ماه از جام زهری که امامشان نوشید، بچه‌ها کامشان تلخ شده بود نمونه اگر خواستید شهید حاج محمود اخلاقی؛ و عملیات مرصاد را خدا طراحی کرد تا از تلخ کامی امام و بچه هایش (رزمندگان) بکاهد.

در زمان صدر اسلام خداوند بار‌ها در کلام وحی وعده و بشارت پیروزی بر کفار را به پیامبر و یارانش داده است. وقتی این وعده و بشارت به نابودی منافقین (بد‌تر ازکفار) داده شود پس حتما شیرین‌تر و گواراتر است، چون منافقین بدتر از کفار هستند.

تاریخ پر است از درس و تجربه و در این میان تاریخ سیاه مجاهدین خلق (منافقین) در طول سال‌های این انقلاب درس بزرگی برای حال و آیندگان است. تجربه اینکه اگر از ولایت فاصله بگیری فریب می‌خوری شیاطین سوارت می‌شوند و تو را تا نهایت بانودی می‌کشانند. برخی از جوانان ساده و زود باور که ولی فقیه‌شان را نشناختند، رجوی ملعون امامشان شد. فریب ظاهر اسلامِ شیطانیِ رجوی را خوردند و محو شعار‌های فریبنده او شدند نقطه اول انحراف آن‌ها شروع شد. وقتی صفحات تاریخ این فریب خوردگان را ورق بزنی می‌رسی به عملیات مرصاد.

از حضور در خانه‌های تیمی و به شهادت رساندن مردم و مسئولین در ترور‌های سال‌های اول انقلاب تا غلتیدن در آغوش صدام حسین و جنگ سازمان یافته در مقابل مردم و هم وطنان. در مسیر انحراف هر چه بلند‌تر گام برداری از مسیر اصلی و صراط مستقیم بیشتر فاصله می‌گیری و گاهی برگشت به صراط مستقیم دیگر غیر ممکن می‌شود و منافقین مسیر نفاق و انحراف خود را اینگونه پیمودند.

منافقین کوردل که دچار توهم بزرگ پنداری شده بودند نام همان چند نفر که دور هم گرد آمده بودند را گذاشتند «ارتش آزادی بخش» و فکر کردند که اگر نامشان را «ارتش» بگذارند به اندازه همان نام بزرگ می‌شوند و قدرت می‌گیرند. در سال ۱۳۶۵و ۱۳۶۶ که منافقین بد بخت برای صدام نقش پیش مرگ‌های حزب بعث را بازی می‌کردند با «امروز مهران، فردا تهران» رویای رسیدن به تهران را در سر می‌پروراندند.

این خائنان به مردم و کشور در طول سال‌های حضورشان در عراق کمک شایانی به رژیم بعثی کرده بودند و در مقابل توسط صدام تجهیز شدند تا دست‌شان به خون رزمندگان زیادی آغشته شود. خدا باید انتقام این خون‌های پاک را می‌گرفت و عملیات مرصاد همان دست انتقام خدا بود.

در طول مسیر کرمانشاه تا اسلام آباد هیچ نقطه‌ای مانند تنگه چهارزبر نقش سوق‌الجیشی برای انجام عملیات مرصاد را نداشت. رزمندگان سمنانی به اردوگاه صالحین پشت تنگه چهارزبر هدایت شدند و مهمات مورد نیاز آن‌ها را که شب قبل از اردوگاه دزفول به این اردوگاه آوردند به کمک دیگر رزمندگان فروغ جاویدان را در هم شکستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار