نماینده ولی فقیه در استان همدان:

امضای دشمن ‌هیچ‌گاه تضمین‌ ندارد‌

آیت‌الله شعبانی گفت: باید بدانیم که اگر دشمن عهدی بست و یا همانند برجام پیمانی را امضا کرد، نسبت به آن امضا هیچگاه تضمینی وجود ندارد.
کد خبر: ۴۶۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴ - 27July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان، امروز (سه‌شنبه) در مراسم بزرگداشت شهدای سایت سوباشی با اشاره به رشادت‌های پرسنل سایت سوباشی، اظهار داشت: حضور در سایت سوباشی توفیقی است که امروز پیدا کردیم و لازم است تا از همه شهدایی که در عملیات مرصاد حضور داشتند همچون شهید صیاد، شهید سلگی و دیگر بزرگان که در مقابل نقض پیمان دشمن ایستادند، یاد کرد.

وی با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است که اگر امروز این مملکت برپا است، همه مدیون شهدا هستیم، مطرح کرد: برای این امنیت نه مدیون شهدا، که مدیون خانواده شهدا و فرزندان شهدا هستیم.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: با وجود آنکه 40 سال است دشمن برای از بین بردن امنیت کشور در تلاش است و در پر خطرترین منطقه عالم قرار داریم، اما به برکت حضور نیروهای مسلح در کشور امنیت حاکم است.

وی امنیت فعلی را مدیون افرادی دانست که لباس سربازی بر تن دارند و مطرح کرد: شاید در ظاهر، لباس نیروهای مسلح متفاوت باشد اما قلب و اهداف همه آنها واحد است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در طول تاریخ هر زمان حرف حقی در جهان بلند شد، جبهه نفاق در برابر آن ایستادگی کرده است، اظهار داشت: آنچه توانسته کلمه الله را اعتلا ببخشد و حق را در جامعه نگه دارد، مقاومت طرفداران جبهه حق بوده است.

وی رشادت پرسنل سایت سوباشی را ناشی از هوشیاری و هوشمندی آنها برشمرد و گفت: در آیات و روایات ما بر این مسئله تاکید شده است اگر می خواهید در برابر جبهه باطل زمین نخورید و کار را پیش ببرید در کنار آنکه مراقب ادوات نظامی خود هستید، لازم است که با تمام وجود هوشیار باشد.

شعبانی با اشاره به نامه 153 امام علی(ع) در نهج البلاغه در رابطه با برخورد با دشمنان، مطرح کرد: حضرت در نامه خود فرمودند که حتی پس از صلح با دشمن نیز باید هوشیار بود و مصداق امروز آن نیز عملیات مرصاد و پیمان‌شکنی دشمن است، بنابراین باید بدانیم که اگر دشمن عهدی بست و یا همانند برجام پیمانی را امضا کرد، نسبت به آن امضا هیچگاه تضمینی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پرسنل سایت سوباشی با هوشمندی خود به جامعه هوشیاری می‌دهند، گفت: دشمن هیچ گاه دست از سر ما بر نخواهد بر داشت، البته شاید ظاهرا این برخورد در میدان سخت نباشد، اما هر لحظه به اشکال مختلف به دنبال آن است که هوشیاری ما را از بین ببرد.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند تا قدرت تشخیص ملت را مختل کند، اظهار داشت: یک روز تلاش دشمن بر مختل کردن رادارهای سایت سوباشی برای جلوگیری از هوشیاری جامعه بوده و یک روز هم برای برهم زدن قدرت تشخیص جامعه تمام توانش را قرار می‌دهد تا تفکر خود را بر ملت غالب کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه همه ما باید تلاش کنیم تا نام شهدای سوباشی را زنده نگه داریم، گفت: بعضی از اتفاقات در همدان در کشور نظیر ندارد، همانند واقعه 25 تیر که در یک روز 100 نفر از مردم همدان در سطح شهر به شهادت رسیدند و یا شهادت 19 نفر از بهترین نیروهای سایت سوباشی که در یک روز به شهادت رسیدند.

انتهای پام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار