رئیس بنیاد شهید در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تشریح کرد؛

جزئیات طرح واکسیناسیون جانبازان و ایثارگران

اوحدی جزئیات طرح واکسیناسیون جانبازان و ایثارگران و نحوه اولویت‌بندی جامعه ایثارگری برای تزریق واکسن کرونا را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۶۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰ - 29July 2021

جزئیات طرح واکسیناسیون جانبازان و ایثارگران از زبان رئیس بنیاد شهیدسعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با اشاره به طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ ایثارگران اظهار داشت: خانواده ایثارگری جامعه‌ای تقریبا سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفری است. براساس ضوابطی که وزارت بهداشت و درمان تعیین کرده و با هماهنگی معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام داده اولویت‌هایی را تعریف کردیم.

وی با اشاره به اولویت‌های ایثارگران برای دریافت واکسن کرونا گفت: جانبازان قطع نخاعی، جانبازان ۷۰ درصد و همسرانشان، جانبازان شیمیایی که پیش زمینه برخی بیمار‌ی‌ها را دارند در اولویت بندی‌ها هستند. براساس اولویت امروز که در خدمت شما هستیم بخش عمده‌ای از جانبازان و والدین شهدا که در سنین بالا هستند کار واکسیناسیونشان انجام شده.

اوحدی تصریح کرد: اگر موردی هست خودشان مراجعه کردند، اما به نتیجه نرسیدند و یا از سوی بنیاد شهید و یا وزارت بهداشتی غفلتی شده با بنیاد شهید تماس بگیرند یا حضوری اعلام کنند تا کار واکسیناسیون انجام شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون برنامه ریزی برای واکسیناسیون جانبازان بالای ۲۵ درصد با اولیت آنان که بیماری زمینه‌ای دارند در حال انجام است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به زمان پایان طرح واکسیناسیون جانبازان و ایثارگران گفت: پایان طرح به میزان واکسنی بستگی دارد که در اختیار مجموعه‌ها قرار می‌گیرد. واکسنی در اختیار بنیاد شهید قرار نمی‌گیرد بلکه مراکز این کار با هماهنگی وزارت بهداشت به جامعه ایثارگری اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها