جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

دشمنان حتی تصور حمله به کشور را ندارند

سردار پاسدار «فدوی» گفت: دشمنان به برکت خون شهدا حتی تصور حمله به ایران اسلامی را ندارند زیرا نیروهای مسلح کشور در آمادگی کامل به سر می‌برند.
کد خبر: ۴۶۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ - 28July 2021

دشمنان حتی تصور حمله به کشور را ندارندبه گزارش دفاع‌پرس از بجنورد، سردار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه خراسان شمالی در بجنورد با بیان اینکه ۴۲ سال است که دشمنان تلاش زیادی برای شکست جمهوری اسلامی انجام داده‌اند گفت: تاکنون دشمنان در این زمینه موفق نبوده‌اند و هم اکنون نیز قدرت کشور قابل قیاس با گذشته نیست. بیش از ۲۰۰ هزار شهید در کشور گواه عزم و ایستادگی مردم در مقابل دشمن است و مردم همواره پای نظام ایستاده اند و از کیان نظام دفاع می‌کنند.

سردار فدوی در ادامه انتخابات را نقطه قوت نظام دانست و تصریح کرد: تلاش خبیثان برای منصرف کردن مردم در پای صندوق‌های رای بی نتیجه ماند در ضمن آنها امیدوار بودند که تنها ۲۰ درصد مردم مشارکت کنند اما مردم برگ زرینی دیگر را در انقلاب رقم زدند. امیدواریم با تغییر دولت مشکلات جامعه هم حل شود و خداوند نیز عنایت خواهد کرد مردم در کنار دولت سختی های گذشته که شیاطین برای ملت ایجاد کردند فراموش کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین خدمتگزاری به مردم را عبادت دانست و گفت: همه باید در موقعیتی که قرار دارند خدمت به مردم را از یاد نبرند و برای موفقیت نظام تلاش کنند.

وی نقش سپاه استانی را بسیار ارزنده عنوان کرد و بیان داشت: فرماندهان سپاه همواره در صف اول همدلی قرار دارند و هرچقدر بین مسئولان همدلی و همراهی باشد مشکلات مردم بهتر حل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها