یادداشت/

«غدیر» فرصتی برای وفاق ملی و وحدت ملت‌های اسلامی

غدیر فرصتی برای وفاق ملی در داخل کشور، وحدت امت اسلامی در دنیای اسلام و تعامل و گفت‌وگوهای توحیدی با سایر ادیان بزرگ الهی است.
کد خبر: ۴۶۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۷ - 29July 2021

غدیر یک تاریخ استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، محسن عمادی رئیس اداره اجتماعی یگان های ویژه ناجا در یادداشتی نوشت: سلام بر مولا، سرور، صاحب اختیار؛ چراکه پیامبر فرمودند من کنت مولا فهذا علی مولا و چه بهتر است بگوییم سلام بر مولا امیرالمومنین (ع) چون لقب خاص اوست و این لقب را خداوند تعالی به ایشان عطا فرمودند.

غدیر نشان داد خدا عادل است و ولایت را در وجود سزاوارترین، مستقر می سازد؛ دستی جانشینِ دستی شد و از این گل تازه، افسردگی آن صحرا زدوده شد.

عیدی آمد و سوزندگی آن بیابان، خنکای بهار را لمس کرد.

غدیر، گل همیشه بهار زندگی است؛ دریایی بی کرانه است؛ جاری بر جان های پاک و اندیشه های تابناک.

غدیر پایان رسالت است و علی (ع) مولا می شود تا پرچم پیامبر را پس از او به دست بگیرد و لباس رزم بپوشد برای آزادی بندگان خدا.

غدیر یک تاریخ است، تاریخی که ابتدایش مدینه است، میانش کربلا و انتهایش ظهور.

غدیر یعنی کسانی که عقب مانده اند، برسند و کسانی که جلو رفته اند برگردند تا با ولایت حرکت کنند.

به برکت این روز از خداوند متعال می خواهیم تا ما را در زمره شیعیان واقعی امیرالمومنین علی (ع) قرار دهد تا بتوانیم برادری و وفاق ملی را در داخل کشور و وحدت امت اسلامی را در دنیای اسلام و تعامل و گفت‌وگوهای توحیدی را با سایر ادیان بزرگ الهی تقویت کرده و به یاری الهی بر مکر و حیله ساحران فرعون صفت زمان غلبه کرده و از آتش آشکار و پنهان طاغوتیان هراسی به خود راه ندهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار