رئیس سازمان بسیج اصناف البرز خبر داد؛

توزیع بیش از 5 هزار پرس غذای گرم در کرج

سرهنگ «ترکاشوند» از طبخ بیش از 5 هزار پرس غذای گرم به همت سازمان بسیج اصناف و مرکز نیکوکاری خیرین اصناف و بازاریان استان البرز خبر داد و گفت: از صبح امروز نیز توزیع این غذاها میان گروه‌های هدف شناسایی‌ شده در حال انجام است.
کد خبر: ۴۶۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ - 29July 2021

توزیع بیش از 5 هزار پرس غذای گرم در کرجسرهنگ «علی ترکاشوند» رئیس سازمان بسیج اصناف استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز ضمن تبریک عید بزرگ غدیر خم اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن عید غدیر خم که اطعام نیازمندان در این روز بسیار توصیه شده، سازمان بسیج اصناف و مرکز نیکوکاری خیرین اصناف و بازاریان استان تصمیم گرفتند تعدادی غذا را با همکاری یکدیگر طبخ و میان نیازمندان توزیع کنند.

وی از مشخص کردن گروه‌های هدف این سازمان و مرکز نیکوکاری خبر داد و گفت: 10 منطقه حاشیه‌نشین در سطح شهر کرج، مناطق کم برخوردار و حواشی شهر مانند ملک‌آباد، مهدی‌آباد، خط چهار حصار و مالک اشتر و...، کمپ‌های ترک اعتیاد، خانه‌های سالمندان، کارتن‌خواب‌ها، معتادان، خیابان‌گردها و به‌طورکلی افرادی که از لحاظ مادی و مالی قشر پایین‌دست جامعه محسوب می‌شوند، به‌عنوان گروه‌های هدف ما تعیین شدند.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان البرز بیان داشت: از روز گذشته طبخ بیش از پنج هزار پرس غذای گرم به همت جهادگران البرزی در مصلای نماز جمعه کرج و اردوگاه امام علی (ع) که زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) است، آغاز شده و از صبح امروز پنج‌شنبه نیز توزیع این غذاها میان گروه‌های هدف شناسایی‌شده در حال انجام است.

سرهنگ ترکاشوند در خصوص دیگر اقدامات مشترک سازمان بسیج اصناف و مرکز نیکوکاری خیرین اصناف و بازاریان استان در آستانه عید غدیر خم اضافه کرد: برنامه ما در حوزه اطعام نیازمندان بسیار وسیع بود اما بر اساس اولویت‌بندی‌های صورت گرفته، دریافتیم که هموطنان عزیزمان در استان خوزستان به کمک‌های مالی و مادی به‌ویژه در حوزه آب‌رسانی نیاز دارند و باید به یاری آن‌ها بشتابیم.

وی از استقرار گروه‌های جهادی بسیج اصناف و مرکز نیکوکاری خیرین اصناف در استان خوزستان و احصای مشکلات موجود خبر داد و افزود: بخشی از کمک‌های جمع‌آوری‌شده صرف اطعام نیازمندان شد و با بخشی دیگر نیز 250 تانکر 500 و هزار لیتری فایبرگلاس تهیه و چندین تریلی به کمک سپاه امام حسن مجتبی (ع) و لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) مهیا و از میان 250 تانکر، 110 تانکر به خوزستان و 140 تانکر نیز به سیستان و بلوچستان ارسال شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان البرز گفت: همچنین 50 هزار لیتر آب شرب و حدود 50 هزار عدد ماسک سه‌بعدی با فیلتراسیون بالای 90 درصد نیز به منطقه خوزستان ارسال شد. ارسال این مقدار آب شرب در قالب طرح نذر آب مردم نوع‌دوست استان البرز که همیشه با اخلاص در صحنه کمک به هموطنان خود حضور دارند، صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار