مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

غدیر، مسیر راستینی برای هدایت ملت‌های تشنه عدل است

در پیام سرهنگ حاجتی آمده است: غدیر، روز اکمال دین، اتمام نعمت و موجب خشنودى خداست. غدیر، مسیر درست و راستین برای هدایت ملت‌هایی است که تشنه عدل هستند.
کد خبر: ۴۶۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶ - 29July 2021

غدیر، مسیر راستینی برای هدایت ملت هایی است که تشنه عدل و بندگی اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی عید غدیر خم را به محضر شیعیان جهان تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

غدیر، تنها یک رخداد تاریخی و یا یک مناسبت تقویمی نیست، بلکه یک تفکر، مکتب و سرچشمه ای از تداوم خط نبوت و ولایت است که تا پایان هستى مى جوشد و عطش دلدادگان عدالت را سیراب می کند.

غدیر، روز اکمال دین، اتمام نعمت و موجب خشنودى خداست. غدیر، مسیر درست و راستین برای هدایت ملت هایی است که تشنه عدل و بندگی اند.

غدیر، فرصت و بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را در مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و پرچم ولایت فقیه را به عنوان استمرار این حرکت الهی در دستان با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای داده تا انشالله آن را به دست صاحب امامت حضرت ولی عصر(عج) برسانند.

اینجانب به عنوان خادم شهدا و حوزه دفاع مقدس در کربلای ایران، خوزستان قهرمان با تبریک این عید بزرگ و خجسته به عموم مسلمین به ویژه مردم شریف، ولایتمدار و آگاه خوزستان، موفقیت همگان را در پیمودن راه مقدس شهدا، با بهره گیری از آرمان های بلند معمار و بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیگیری و اجرای سیاست ها و برنامه های دولت منتخب از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار