تولیت آستان امامزاده صالح خبر داد؛

ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به جشنواره صالح/ طلبه‌ها در جشنواره صالح خوش درخشیدند

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی از ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به جشنواره صالح خبر داد و گفت: طلبه‌ها در این جشنواره خوش درخشیدند.
کد خبر: ۴۶۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰ - 30July 2021

ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به جشنواره صالح/ طلبه‌ها در جشنواره صالح خوش درخشیدندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی تولیت آستان امامزاده صالح در اختتامیه جشنواره صالح که شب گذشته در امامزاده صالح برگزار شد، با اشاره به اینکه هنرمندان در این جشنواره همتی افزون داشتند، اظهار داشت: جوانان در این جشنواره خوش‌ درخشیدند و بیش از ۵۰۰ اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: طلبه‌ها در این جشنواره کار کارگردانی، نویسندگی، بازیگری و تدوین انجام دادند و کار‌های موثری تولید شد.

مدیر جشنواره بزرگ صالح با بیان اینکه امروز رسانه یک اصل برای ما است و باید بتوانیم از این ظرفیت به خوبی استقاده کنیم، گفت: با استفاده از رسانه می‌توانیم جوانان را جذب کنیم.

اگر هنرمند مسلح و مزین به بارقه‌ای الهی نباشد کارش هیچ ارزشی ندارد

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت کشورمان در اختتامیه جشنواره بزرگ صالح با بیان اینکه هنر را باید به سمت معنویت سوق دهیم، اظهار داشت: هنر در دامن روشنفکران ره به جایی نمی‌برد.

وی ادامه داد:  اگر هنرمند مسلح و مزین به بارقه‌ی انوار الهی نباشد کارش هیچ ارزشی ندارد.

ارجمند با اشاره به نهج‌البلاغه گفت: هر چه بخواهیم در نهج‌البلاغه است؛ اگر بخواهیم پدر، پسر، جنگاور، ادیب و سیاستمدار خوبی باشید از علی (ع) بپرسید.

این پیشکسوت بازیگری افزود: کسانی که در این جشنواره حضور پیدا کردند توانستند کارهای خوبی تولید کنند و این امامزاده را به یک پایگاه فرهنگی تبدیل کردند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها