وزیر دفاع در آیین افتتاح بزرگترین مرکز تخصصی دندان‌پزشکی کشور:

خدمت‌رسانی به مردم از اولویت‌های اصلی وزارت دفاع است

امیر سرتیپ حاتمی گفت: خدمت‌رسانی به آحاد خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح و مردم عزیز کشورمان از اولویت‌های اصلی وزارت دفاع است.
کد خبر: ۴۶۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ - 31July 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، بزرگترین مرکز تخصصی دندان‌پزشکی کشور با عنوان «شهید فخری‌زاده» صبح امروز (شنبه) با حضور امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در شهرک شهید رجایی افتتاح شد.

امیر سرتیپ حاتمی در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز تخصصی دندانپزشکی کشور اظهار داشت: خدمت‌رسانی به آحاد خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح و مردم عزیز کشورمان از اولویت‌های اصلی وزارت دفاع است و همان طور که ملت عزیزمان می‌دانند در پی بحران شیوع ویروس کرونا وزارت دفاع از روز‌های نخست با طراحی و ساخت کیت تشخیص کرونا، دوربین‌های غربالگری، تولید انبوه مواد ضدعفونی کننده و ماسک‌های یونی، سه لایه و n ۹۵ و بعد از آن با ورود به تولید و ساخت واکسن فخرا به کمک جامعه بهداشت و درمان کشور آمد.

وزیر دفاع عنوان کرد: امروز نیز با توجه به حجم مراجعه بسیار زیاد در حوزه بهداشت دهان و دندان مرحله پایانی ساخت و راه‌اندازی این مرکز تخصصی دندانپزشکی به انجام رسیده است و خداوند متعال را شاکریم که در سالروز ولادت با سعادت باب الحوائج امام موسی کاظم (علیه السلام) توانستیم بزرگترین مرکز دندان‌پزشکی کشور را برای بهره‌برداری عمومی افتتاح کنیم.

خدمت‌رسانی به مردم از اولویت‌های اصلی وزارت دفاع است

وی بیان کرد: مرکز تخصصی دندان‌پزشکی شهید دکتر فخری‌زاده به همت و تلاش وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با ظرفیت حدود ۱۰۰ واحد دندان‌پزشکی در زمینی به مساحت حدود دو هزار و ۵۰۰ متر مربع در پنج طبقه و با زیربنای حدود ۱۱ هزار متر مربع با رعایت تمامی استاندارد‌ها و ضوابط طراحی فضا‌های بهداشتی و درمانی احداث شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: با افتتاح این مرکز تخصصی دندان‌پزشکی به‌صورت روزانه قادر خواهیم بود ۳۵۰ بیمار را پذیرش و خدمات متنوعی را در حوزه‌های دهان و دندان ارائه کنیم.

امیر حاتمی مرکز تخصصی شهید دکتر فخری‌زاده را یکی از پیشرفته‌ترین مراکز تخصصی دندان‌پزشکی کشور دانست و افزود: این مرکز پیشرفته با دارا بودن بخش‌های اتاق عمل بخش‌های اندو، ترمیمی کودکان، پروتز، ایمپلنت، جراحی لثه، جراحی فک و صورت مجهز به دستگاه سی تی اسکن صورت، رادیولوژی و پیش‌بینی حدود ۱۰۰ پارکینگ کادر درمانی و دیگر فضا‌های پشتیبانی و درمانی برای فعالیت حدود ۳۲۰ نفر از دندان‌پزشکان و دستیاران دندان‌پزشک، کارکنان اداری و پشتیبانی و خدماتی آماده ارائه خدمت شده است.

وی گفت: امیدواریم با راه‌اندازی و افتتاح این مرکز تخصصی دندان‌پزشکی خدمات گسترده تری را به خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح و مردم عزیزمان ارائه کنیم.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: در روز‌های آینده و پس از تایید مرحله دوم کارآزمایی بالینی واکسن فخرا، مجوز ورود به مرحله سوم کارآزمایی واکسن را از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دریافت خواهیم کرد و خواهیم توانست با واکسن تمام‌ایرانی «فخرا» به عرصه واکسیناسیون عمومی‌تر وارد شویم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار