رهبر جریان «حکمت ملی» عراق:

اقدام تروریستی در «صلاح الدین» محکوم است/ لزوم رفع شکاف‌های امنیتی

سید عمار حکیم با اشاره به اقدام تروریستی داعش در استان «صلاح الدین» گفت: لازم است مسئولان عراقی هرچه سریعتر شکاف های امنیتی در کشور را پوشش دهند.
کد خبر: ۴۶۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ - 01August 2021

اقدام تروریستی در «صلاح الدین» محکوم است/ لزوم رفع شکافهای امنیتیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عمار حکیم» رهبر جریان «حکمت ملی» عراق به اقدام تروریست‌های تکفیری داعش در استان صلاح الدین واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی با انتشار یک پست توئیتری نوشت: لازم است مسئولان عراقی هرچه سریع‌تر شکاف‌های امنیتی در کشور را پوشش دهند.

اقدام تروریستی در «صلاح الدین» محکوم است

وی در ادامه همچنین گفته است: اقدام تروریستی اخیر در استان صلاح الدین محکوم و در عین حال، نگران کننده است. باید تدابیری برای برقراری ثبات و امنیت در مناطق آزادشده از لوث داعش اندیشیده شود.

پیشتر، رئیس سازمان حشد شعبی گفته بود: باید با جدیت برای تأمین امنیت مناطق آزادشده از کنترل داعش تلاش کرد. اگر امنیت مناطق آزادشده تأمین نشود، فعالیت‌های عناصر داعش بیش از گذشته خواهد شد.

فالح الفیاض در ادامه سخنان خود اظهار داشت: نباید اجازه داد حوادثی مانند آنچه که در صلاح الدین اتفاق افتاد مجدد تکرار شود. این بدان معناست که تلاش‌ها برای بسط امنیت در نقاط مختلف عراق باید مضاعف گردد.

اخیراً تروریست‌های تکفیری داعش با حمله به یک مجلس عزا در استان صلاح الدین ۱۱ تَن از شهروندان عراقی را شهید و شماری دیگر ار به شدت زخمی کردند. پلیس عراق تلاش برای شناسایی عاملان این جنایت را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها