تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی جشنواره «فانوس» در قم

مدیر هنری و ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی پنجمین دوره جشنواره ملی «فانوس» تا پایان مرداد خبر داد.
کد خبر: ۴۶۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ - 02August 2021

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی جشنواره «فانوس» در قم تا پایان مرداد تمدید شد«وحید رسولی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی پنجمین دوره جشنواره ملی «فانوس» ویژه تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه ایثار و شهادت، تا پایان مرداد تمدید شد.

وی افزود: پس از برگزاری مراسم اختتامیه و اهداء هدایا به برگزیدگان استانی، آثار برتر جهت رقابت در سطح ملی به دبیرخانه کشوری در مشهدالرضا (ع) ارسال می‌شوند.

رسولی ابراز داشت: شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ در پیام‌رسان‌های «ایتا» و «واتساپ» و یا شماره مستقیم ۳۳۵۵۴۲۱۱-۰۲۵ جهت ارتباط با دبیرخانه جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف هنر‌های نمایشی، تجسمی، موسیقی و سرود، تلویزیونی و سینمایی، نمایش و پادکست رادیویی و بخش آزاد، به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در قم، انتهای بلوار شهید صدوقی، میدان مفید، پشت ایستگاه آتش نشانی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم (موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) ارسال کنند.

ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، بیانیه گام دوم انقلاب، استکبارستیزی و دستاورد‌های دفاع مقدس، جبهه مقاومت و تاثیرپذیری آن از دفاع مقدس، جوانان و پاسداری از ارزش‌ها و دستاورد‌های سال‌های حماسه و ایثار و معرفی الگو‌های عملی و نماد‌های ارزشی دفاع مقدس به جامعه در کلام امامین انقلاب، موضوعات جشنواره را تشکیل می‌دهند.

همچنین تبیین نقش اقشار، اقوام، مذاهب در دفاع مقدس، معرفی نقش ویژه بانوان، مادران، همسران، خواهران و فرزندان رزمندگان اسلام در معرفی حماسه ایثار و شهادت، معرفی دستاورد‌ها و آثار ارزشمند فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علمی و بین‌المللی دفاع مقدس در آستانه چهلمین سالگرد این حماسه بزرگ، بخش دیگری از موضوعات پنجمین جشنواره ملی فانوس است.

محور‌های جشنواره فانوس نیز شامل شهیدان والامقام، جانبازان و آزادگان سرافراز، رزمندگان و ایثارگران عزیز، مدافعان وطن، مدافعان حرم، مدافعان سلامت، مجاهدان جهاد و مقاومت اسلامی و خانواده‌های معظم ایثارگران می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار