فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

دشمنان به‌دنبال برهم زدن امنیت و آرامش کشورمان هستند/ در راه برقراری امنیت مردم لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم

سردار رحیمی با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال برهم زدن امنیت و آرامش کشورمان هستند، گفت: دستگاه قضا باید برخوردی جدی و قاطع با مجرمین داشته باشد، ما در نیروی انتظامی در راه برقراری امنیت مردم لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.
کد خبر: ۴۶۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ - 02August 2021

هزینه جرم برای مجرمین به شدت کاهش پیدا کرده است/ دستگاه قضا باید برخوردی جدی و قاطع با مجرمین کندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تشییع پیکر شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد که در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد،  با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش در کشورمان هستند، اظهار داشت: ماموران ناجا با جانفشانی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده است.

وی با بیان اینکه در روز نهم مرداد نیروی انتظامی دو شهید در تهران و دزفول تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: شهید مختوم‌نژاد پس از انتقال مجرم به دادگاه در راه برگشت با چاقوی این شرور مورد اصابت قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسیدند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: مجرمان امروز به حدی رسیدند که بر روی ماموران ما سلاح می‌کشند. متاسفانه هزینه جرم برای مجرمین به شدت کاهش پیدا کرده است؛ دستگاه قضا باید برخوردی جدی و قاطع با مجرمین داشته باشد. 

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: این سرباز فداکار حافظ ۱۰ جزء قرآن بود و اینگونه در راه تامین امنیت کشورش جان خود را فدا کرد؛ در راه برقراری امنیت لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم و در این راه جان خود را فدا خواهیم کرد.

وی خطاب به مجرمین گفت: سارقین، اشرار و اراذل و اوباش بدانند نیروی انتظامی لحظه‌ای در برخورد با آن‌ها تردید نخواهد داشت و با تمام توان در میدان حضور خواهد داشت.

سردار رحیمی با بیان اینکه توقع پلیس این است که در کمترین زمان ممکن در محل به شهادت رسیدن این سرباز فداکار این مجرم به دار آویخته شود، افزود: قاتل این شهید بزرگوار که با اقدامات پیچیده به دنبال فرار از قانون بود، در کمتر از ۱۰ ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار