مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

بهترین درجه و جایگاه، سربازی برای ولایت و ملت است

سردار «مرادحاجتی» در دیدار با مادر شهیدان فرجوانی برای پوشیدن لباس و نشان جدید، رخصت طلبید و گفت: بهترین درجه سربازی برای ولایت و ملت است.
کد خبر: ۴۶۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ - 02August 2021

بهترین درجه و جایگاه، سربازی برای ولایت و ملت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که روز گذشته به درجه سرتیپ دومی نائل شد، صبح امروز در اولین اقدام به دیدار مادر شهیدان «اسماعیل و ابراهیم فرجوانی» که در بستر بیماری بود، رفت.

وی در این دیدار از مادر شهیدان فرجوانی برای پوشیدن لباس و نشان جدید، رخصت طلبید و اظهار داشت: بهترین درجه سربازی برای ولایت و ملت است.

سردار حاجتی افزود: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و دعای خیر مادران شهداست و این عنوان‌ها، جایگاه‌ها و درجه‌ها همه بهانه‌هایی است برای خدمت بیشتر به فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و شک ندارم که سنگینی این نشان‌ها روی دوش یک بسیجی مثل ما تنها با خدمت به ملت زیر سایه ولایت است که تحمل ما را بالا می‌برد.

مادر شهیدان فرجوانی نیز برای سردار حاجتی در جایگاه جدید آرزوی موفقیت کرد و بیان داشت: هر چه برای شهدا کار شود کم است چون دشمن در جلد دوست و با لباس مبدل در سنگر فرهنگی قصد تخریب کشور و جوانان ما را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها